בריושמא כתב:3. להיותו בעלה דמטרוניתא כשם
4. שבפעם הראשונה גס לבו עמה
7. ולו"א, בערך. מילה בראשי תיבות שמשמעה: ולכן אמר.
שבע כתב:למיתה(?), אלא בעה''ז
2 האותיות שלפני 'בעה''ז' סומנו למחיקה
הוד_והדר כתב:בריושמא כתב:3. להיותו בעלה דמטרוניתא כשם
4. שבפעם הראשונה גס לבו עמה
7. ולו"א, בערך. מילה בראשי תיבות שמשמעה: ולכן אמר.
תודה
בריושמא כתב:אינני מבין ערבית-יהודית, אבל כתובים כאן גם משפטים בעברית:
טור ימין:
הקב"ה אינו מעניש על המחשבה רעה
טור שמאל:
מסרתי דינם לשמים
הבאישו את ריחינו
נקיים מה' ומ[ישראל]
עדיאל ברויאר כתב:ערבית-יהודית בשילוב פסוקים, בתחתית הטור הימני נראה שהוא מזכיר דיינים.
עובדיה חן כתב:מבקש לפענח את החומר המצ"ב
גל של אגוזים כתב:האם מישהו יכול לפענח מילה מילה מה שכותב בקטע האחרון בעניין מנהג נשיקת המזוזה
לקחתיו מפה
י. אברהם כתב:חזו"א?
כבר נדפס באמרי יושר ע"ז סי' ז
שייף נפיק כתב:גל של אגוזים כתב:האם מישהו יכול לפענח מילה מילה מה שכותב בקטע האחרון בעניין מנהג נשיקת המזוזה
לקחתיו מפה
אפס.. משהו לא מריח כאן. לא ראיתי את הקישור, אבל זה נראה כמו חיקוי או מישהו שהתרגל לכתוב כמו החזו''א, תשווה מול קטעים אחרים של החזו''א ותראה שזה לא ממש אותו דבר, גם העט דק ממש, והחזו''א כתב עבה מאוד.
טעון בדיקה
ודאי שהאחרון עבה יותר...גל של אגוזים כתב: . . תחזינה עיניכם מישרים בהמצורף אשר איננו יותר עבה . .
לבי במערב כתב:ודאי שהאחרון עבה יותר...גל של אגוזים כתב: . . תחזינה עיניכם מישרים בהמצורף אשר איננו יותר עבה . .
י. אברהם כתב:
לבי במערב כתב:לכאו' (ללא הכרות מספקת עם שגרת לשון ה'כלי יקר' ז"ל):
וילך הלוך ואכול כמתלהלה - רמז בזה ללשון הכתוב (משלי כו, יח).
והכתוב - הפסוק דנן,
'מורה זקים' - ג"ז מליצה כלשון הכתוב הנ"ל,
[על שמשון] שטעה בשתיים - וכדמפרש ואזיל (שאכל בהליכתו, ולא הקדים לתתו לאביו ואמו).
לבי במערב כתב:לפו"ר, כך הוא פענוח הדברים:
א) מדופן אל דופן כמד'ת עוגל הכלי,
ב) כמתלהל'ה הכתו'ב מור'ה זיקי'ם שטע'ה בשתי'ם,
ג) ואמ'ר[ו] וילך אל אביו וכו'.
גל של אגוזים כתב:לכאו' מן הראוי להעיר בית המכירות על זה [וביותר, שזה ידוע].
יוסף שרייבער כתב:גל של אגוזים כתב:לכאו' מן הראוי להעיר בית המכירות על זה [וביותר, שזה ידוע].
חשבתי שהיום כבר ידוע ומפורסם לרבים שהשוק ממש מוצף עם זיופי כתי''ק החזו''א. כבר לפני כ15 שנים שמעתי מרי''י ווייס שליט''א שידוע לו היטב מי המזייף, ומאז ההיצף רק הולך וגובר.
כפי הנשמע זה כבר הגיע למצב שאצל וותיקי תלמידיו הרי שכל כתב יד חשוד כמזוייף אלא אם כן יוכח אחרת ולא משנה עם איזה 'סיפור' המכתב או הכת''י מגיע.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 58 אורחים