טברייני כתב:ומי התיר לו להסתפר היום? הלא צווינו לשמור מרחק שני מטרים מכל אדם? ובטח ממגע.
שמש כתב:בפשטות ספירת העומר קל יותר מחוה"מ
איש קריות כתב:מעלה סברה בלי להיות מונח בסוגיה.
אולי כל ההיתר הוא רק היכן שלא היה כלל אפשרות להסתפר כגון בית האסורים, אבל היכן שהיה ביכולתו לספר את עצמו או על ידי בני ביתו, ומה שלא הסתפר הוא בגלל שמעונין להסתפר על ידי ספר מקצועי, שמא בזה לא הקלו חכמים?
סגי נהור כתב:טברייני כתב:ומי התיר לו להסתפר היום? הלא צווינו לשמור מרחק שני מטרים מכל אדם? ובטח ממגע.
כתבתי: לאחר שיהיו הקלות בסגר.
איש קריות כתב:מעלה סברה בלי להיות מונח בסוגיה.
אולי כל ההיתר הוא רק היכן שלא היה כלל אפשרות להסתפר כגון בית האסורים, אבל היכן שהיה ביכולתו לספר את עצמו או על ידי בני ביתו, ומה שלא הסתפר הוא בגלל שמעונין להסתפר על ידי ספר מקצועי, שמא בזה לא הקלו חכמים?
בתוספות בריש פרק שלישי במו"ק מבואר דבבית האסורין אינו ערב לאדם לגלח עצמו, והיינו אפילו היכא דמתירין לו לגלח שם, ויש לדון כה"ג אי הוי בגדר אינו ערב דהרבה יש לחלק.
הצעיר באלפי כתב:תספורת אינו מעשה אומן ?
עזריאל ברגר כתב:זהו לא דבר הדורש אימון ידיים.
חזור אל “בין פסח לעצרת - ספיה"ע, ל"ג בעומר, שבועות”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 33 אורחים