לבי במערב כתב:ראה בפסקי תשובות (במערכתו בענין מצ"כ, בסוף ח"א (ע' תתקמא-ב)), שעורר כן:
דורשי יחודך כתב:נפקא מינה שמי שכן יודע את דבריו ילמד אותם למי שלא יודע...
לבי במערב כתב:ראה בפסקי תשובות (במערכתו בענין מצ"כ, בסוף ח"א (ע' תתקמא-ב)), שעורר כן...
סגי נהור כתב:לבי במערב כתב:ראה בפסקי תשובות (במערכתו בענין מצ"כ, בסוף ח"א (ע' תתקמא-ב)), שעורר כן...
ההוספה "וכמו כן בעוד כמה וכמה עניני מצוות, וכגון לשיטת הרמב"ם..." נראה שיש לדחותה בנקל.
באר בשדה כתב:יל"ע ע"ז הדרך דין מי שנתחלפו לו תפילין דרש"י ודר"ת זב"ז בנרתיקיהן, ונמצא מניחן זה לשם חבירו.
עושה חדשות כתב:ומש"כ הגר"ח דהעדר כוונת 'עומד לפני המלך' בתפילה חשיב מתעסק, אולי שייך ג"כ.
. . ק"ו בכוונת התפלה והמצות שיש בהם כמה עיקולי ופשורי וכמה חשש קיצוץ בנטיעות כאשר ראינו כ"ז במופת, פשיטא שיש לבטל שלא יכוין כלל ודי שעושה המצוה לשם מצוה.
??ביליצר כתב:דהא דרק שני ברכות ראשונות בשמו"ע הכונה מעכבת
דמשק כתב:??ביליצר כתב:דהא דרק שני ברכות ראשונות בשמו"ע הכונה מעכבת
לבי במערב כתב:בנושאי האשכול דן לכף זכות בס' 'ים החכמה - תשע"ב' ע' קיד ואילך. יעו"ש.
דרומי כתב:אדרכן מילתא: כאשר יצא האדמור מחבד בקריאתו לזיכוי הרבים במצות תפילין (תשכ"ז), כתב לו הגר"י הוטנר מכתב ארוך שלכאורה יש לחשוש שהמניחים לפי תומם אינם יודעים בכלל את תוכן ה'תפילין' ואינם יודעים אפילו שיש פרשיות בתוך הבתים אלא חושבים שזה קופסאות בעלמא, וממילא אינם יוצאים י"ח. והיו חילופי מכתבים ארוכים בענין זה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 167 אורחים