אישצפת כתב:ספר המכלול לרד"ק נחשב מקור?
יהודי ירושלמי כתב:לא חייבים לזה הערת מסורה, הספר תורה בעצמו מנוקד ע"פ הכללים האלו, שזה המקור הכי טוב שיש.
כדכד כתב:יהודי ירושלמי כתב:לא חייבים לזה הערת מסורה, הספר תורה בעצמו מנוקד ע"פ הכללים האלו, שזה המקור הכי טוב שיש.
איפה מצא מר ספר תורה מנוקד?
ואם תאמר חמשים וכיוצא בהם? הרי הניקוד שלהם הוא על פי המסורה!
שלום כתב:זה כלל לא נכון שיביא לבלבול.
אֵלֶּה תֹּלְדוֹת יַעֲקֹב יוֹסֵף בֶּן שְׁבַע עֶשְׂרֵה שָׁנָה הָיָה רֹעֶה אֶת אֶחָיו בַּצֹּאן וְהוּא נַעַר אֶת בְּנֵי בִלְהָה וְאֶת בְּנֵי זִלְפָּה נְשֵׁי אָבִיו וַיָּבֵא יוֹסֵף אֶת דִּבָּתָם רָעָה אֶל אֲבִיהֶם. ג וְיִשְׂרָאֵל אָהַב אֶת יוֹסֵף מִכָּל בָּנָיו כִּי בֶן זְקֻנִים הוּא לוֹ וְעָשָׂה לוֹ כְּתֹנֶת פַּסִּים
אֶחָיו בַּצֹּאן - בצאן דגוש למרות שאחרי וא"ו. וברור - הוא"ו אינה משמשת כתנועה.
לוֹ כְּתֹנֶת - כְּתֹנֶת דגושה למרות שאחרי וא"ו כי אינו מחובר בטעמיו למילה הקודמת.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 40 אורחים