עושה חדשות כתב:בעדה פלונית מקובל שלבישת בגדים שלבש צדיק, יש בה סגולה גדולה לירא"ש ועשירות וכל מילי דמיטב. לפיכך אם יש ביד מי איזה בגד שלבש צדיק כל שהוא, הרי הוא נישום במחיר רב, הכל לפי הענין
בן ראובן כתב:לכאורה הבחינה פשוטה - מה יקרה אם המוכר יגלה ללוקח את עמדתו/את הידוע לו. אם עמדתו של הלוקח לא תשתנה, לכאורה אין כאן שום אונאה.
איש_ספר כתב:הרב עו"ח האם מעשה דר"ז קיציס והרד"ל הוא נקודת הפתיחה...?
אם תגלה את המעשה, אולי אדע לענות.איש_ספר כתב:הרב עו"ח האם מעשה דר"ז קיציס והרד"ל הוא נקודת הפתיחה...?
עושה חדשות כתב:מוכר מוצרים הומאופטיים -
א. כשהוא סבור/יודע שהכל בלוף,
ב. כשהוא יודע על תרופה ספציפית שאין בה כלום, ובשקר הדביקו עליה את האישורים,
ג. כשהוא יודע על יצרן מסויים שהוא סתם נוכל.
לפני כארבעים שנה ויותר למד בסלבודקא בחור שהיה מיוחס בא"ב לר' וולף קיציס, ברשות המשפחה היה גרטל המיוחס לצדיק הנז', התלמיד הביא לישיבה את האזור, והיה משאילו לתלמידים לתפילה, תמורת סך ידוע. כשהגיע הדבר לגרד"ל הוא קצף מאד והתרה בבחור שבאם לא יחזיר את מלא הכסף שקיבל מהתלמידים, יסולק מן הישיבה. כך שמעתי בעבר.עושה חדשות כתב:אם תגלה את המעשה, אולי אדע לענות..איש_ספר כתב:הרב עו"ח האם מעשה דר"ז קיציס והרד"ל הוא נקודת הפתיחה...?
מטעמים חינוכיים כל שהם, או שהוא סובר שיש כאן גזילה ורמאות?איש_ספר כתב:אם לא יחזיר את מלא הכסף שקיבל מהתלמידים
איש_ספר כתב:לפני כארבעים שנה ויותר למד בסלבודקא בחור שהיה מיוחס בא"ב לר' וולף קיציס, ברשות המשפחה היה גרטל המיוחס לצדיק הנז', התלמיד הביא לישיבה את האזור, והיה משאילו לתלמידים לתפילה, תמורת סך ידוע. כשהגיע הדבר לגרד"ל הוא קצף מאד והתרה בבחור שבאם לא יחזיר את מלא הכסף שקיבל מהתלמידים, יסולק מן הישיבה. כך שמעתי בעבר.עושה חדשות כתב:אם תגלה את המעשה, אולי אדע לענות..איש_ספר כתב:הרב עו"ח האם מעשה דר"ז קיציס והרד"ל הוא נקודת הפתיחה...?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 146 אורחים