דרומי כתב:הזדהיתי מאוד. ייש"כ
סגי נהור כתב:וברוח בקשתך לסדר האשכולות לפי נושאים...
הֲרֵי מָצָאתִי אֶת הַדֶּרֶך
וְהַיּוֹם אֲנִי מֵבִין
שֶׁלֹא כָּל הַנּוֹצֵץ זָהָב
הֲלֹא נִסִּיתִי לִדְרֹך
בִּשְׁבִילִים לֹא מְסֻמָּנִים
וְנִכְוֵיתִי, וְזֶה כָּאַב
וּמִכָּל הַשִּׁגְיוֹנוֹת לִבִּי
מִכְּבָר הִתְפַּכֵּחַ
אָז... לָמָה בְּכָל פַּעַם
אֲנִי שׁוּב
שׁוֹכֵח.
נוטר הכרמים כתב:פ"ת, יפה במיוחד, תשו"ח! חשוב להדגיש כי בראשית השיר ישנו כביכול דו שיח פנימי בין קולות שונים בנפשו של האדם, כאשר בקטעים האחרונים גובר הקול האמוני, הצלול, ונושא את דברו בבלעדיות. קול העפלה קדושה ונתחון רוחני מזהיר, 'עלה נעלה וירשנו אותה כי יכול נוכל לה'.
נוטר הכרמים כתב:איישר.
"מן הטובות אליו רק נוס",
הפיסקא הראשונה של רבינו יונה חופפת על מילים אלו.
נוטר הכרמים כתב:יפה אף נעים.
עורה הנבל וכינור.
חזור אל “אָשִׁירָה נָּא לִידִידִי”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 87 אורחים