הפצת המעיינות כתב:ראיתי את זה בעינים או רק שמעת?
או יותר נכון "הדקלים"אראל כתב:שלשלת התמרים
הפצת המעיינות כתב:האם אמת שפורסם נגדו שלטים "רבינו סר מן הדרך"?
משולש כתב:אראל כתב:שלשלת התמרים
או יותר נכון "הדקלים"
משולש כתב:הפצת המעיינות כתב:האם אמת שפורסם נגדו שלטים "רבינו סר מן הדרך"?
השמועה אומרת שהוא ביקש שיפרסמו נגדו כך אם יחזור בו. (כדי להדגים עד כמה זה נחרץ ולא ניתן לשינוי לעולם).
אראל כתב:מלבב כתב:בהקדמה של שו״ת דברי יואל מהגבאי הרב יוסף אשכנזי ז״ל כותב שהקנאים ניסו ללחוץ על האדמו״ר זצ״ל לאסור את הבחירות לעירייה ולא הסכים ואמר שבחירות לכנסת ובחירות לעירייה זה שני דברים שונים, במהדורות החדשות של הספר הוציאו את הקטע הזה, כנראה שמה שלא הצליחו לפעול אצל האדמו״ר הצליחו אצל הגבאי.
באוצר החכמה יש מהדורא הראשונה של שו"ת דברי יואל, אולי בבקשה תראה לי איפוא נכתבו דברים הללו?
אראל כתב:וכי הגרמ"א פריינד והאדמו"ר מתולדות אהרן לא היו תלמידיו?
קורא עכביש כתב:אם איני טועה, גם האוסרים לבית התמרים מודעים לשינוי בשיטה הישנה - שלא אסרו,
רק הם טוענים שכהיום שגם בעיריה מחייבים שבועת נאמנות (משהו כיו"ב), נשתנה המצב ובעקבותיה נשתנה הדין לאיסור, ולדעתם - כהיום היה הרב זצ"ל אוסר.
חיימשה כתב:קורא עכביש כתב:אם איני טועה, גם האוסרים לבית התמרים מודעים לשינוי בשיטה הישנה - שלא אסרו,
רק הם טוענים שכהיום שגם בעיריה מחייבים שבועת נאמנות (משהו כיו"ב), נשתנה המצב ובעקבותיה נשתנה הדין לאיסור, ולדעתם - כהיום היה הרב זצ"ל אוסר.
גם בחייו כשהתיר מצאו אוסרים לתלות בהם, וגם אם רצו ללכת היו חוששים ופטורים מחמת חמת המציק.
צא וראה מה עלה בגורלם של ה אדמו"רים מתו''א ודושינסקי שהעיזו להתעקש על האמת בפרשת גולובנציץ, שרבם דקרו בין בדיבור ובין במעשה עד הרמת יד רח''ל.
חלקם של ה'תלמידים' היו תלמידים על תנאי, שיהיה קנאי מספיק עבורם, והדברים ידועים ומפורסמים אף בדברי הרה''ק מסאטמר בקולו.
יחי ההבדל הקטן בין תלמידי החזון איש לכאן. אם מישהו מתלמידי החזון איש היה קורא להמנע מלהצביע האם היתה נופלת שערה משערות ראשו?
'רבינו סר מן הדרך' היתה אחת המרידות היותר מכוערות שחוותה ירושלים, והנסיון לצייר את זה כדבר מבוייים הוא פתטי.
אראל כתב:חיימשה כתב:קורא עכביש כתב:אם איני טועה, גם האוסרים לבית התמרים מודעים לשינוי בשיטה הישנה - שלא אסרו,
רק הם טוענים שכהיום שגם בעיריה מחייבים שבועת נאמנות (משהו כיו"ב), נשתנה המצב ובעקבותיה נשתנה הדין לאיסור, ולדעתם - כהיום היה הרב זצ"ל אוסר.
גם בחייו כשהתיר מצאו אוסרים לתלות בהם, וגם אם רצו ללכת היו חוששים ופטורים מחמת חמת המציק.
צא וראה מה עלה בגורלם של ה אדמו"רים מתו''א ודושינסקי שהעיזו להתעקש על האמת בפרשת גולובנציץ, שרבם דקרו בין בדיבור ובין במעשה עד הרמת יד רח''ל.
חלקם של ה'תלמידים' היו תלמידים על תנאי, שיהיה קנאי מספיק עבורם, והדברים ידועים ומפורסמים אף בדברי הרה''ק מסאטמר בקולו.
יחי ההבדל הקטן בין תלמידי החזון איש לכאן. אם מישהו מתלמידי החזון איש היה קורא להמנע מלהצביע האם היתה נופלת שערה משערות ראשו?
'רבינו סר מן הדרך' היתה אחת המרידות היותר מכוערות שחוותה ירושלים, והנסיון לצייר את זה כדבר מבוייים הוא פתטי.
סתם הוידל בוידל
גלובנציץ וחזון ורבם מסטמר, קיש קיש קריא
שתיקותך יפה מדיבורך, מן כל שורה ושורה מבצבץ ויוצא ה'בורות' שלך בהרה"ק מסאטמאר, השיח והסיג שלו, דעתו ודרכיו, תלמידיו ומקבלי תורתו, וכנראה כל ידיעותיך הדלות, עליו ועל מחנהו, שאבת מתוך הפשקווילים והעיתונות....
חיימשה כתב:'רבינו סר מן הדרך' היתה אחת המרידות היותר מכוערות שחוותה ירושלים, והנסיון לצייר את זה כדבר מבוייים הוא פתטי.
ישיבה בחור כתב:לאחרונה התברר לי שיש ביד אחד מחסידי בסאטמאר בחו"ל מכתב בכתב ידו של בעל ה"ויואל משה" בעניין ההשתתפות בבחירות לעירייה בארץ ישראל שבו מורה האדמו"ר זצ"ל שיש לנהוג בזה בכל מקום כפי הוראת רבני העיר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 16 אורחים