אוצר החכמה כתב:מה שחסר בדיון הזה עבור אנשים שאינם עוסקים בתחום הם דוגמאות. אומרים כאן אמירות כלליות ואני שואל את עצמי איפה הדוגמאות שיראו שאכן יש הטיה שמנוגדת למקורות ברורים.
ישא ברכה כתב:פעם קראתי את הערך דוד ויהונתן, ומהעיסוק האובססיבי בשאלה מה בדיוק היה הקשר בין דוד ויהונתן, ניכר תביעת אצבע של קהילת הלהט"ב, הרבה מעבר למשקל שהיה נותן לענין החילוני הממוצע. (כך נראה בעיני, אבל קשה לשפוט את החילוני הממוצע).
לצערי אינני יכול לתת קישור, כי בנט-פרי, תופנו למכלול.
אוצר החכמה כתב:ישא ברכה כתב:פעם קראתי את הערך דוד ויהונתן, ומהעיסוק האובססיבי בשאלה מה בדיוק היה הקשר בין דוד ויהונתן, ניכר תביעת אצבע של קהילת הלהט"ב, הרבה מעבר למשקל שהיה נותן לענין החילוני הממוצע. (כך נראה בעיני, אבל קשה לשפוט את החילוני הממוצע).
לצערי אינני יכול לתת קישור, כי בנט-פרי, תופנו למכלול.
לא ראיתי את הערך ולא מעניין אותי לראות. רק אני זוכר שכשפעם מישהו העלה את הרעיון בתקשורת שמעתי איזה פרופסור(ית) למקרא (כמדומני אליס משהו) שאמרה דבר פשוט. מי שמפרש את הפסוק כך יש לו בעיה חמורה בהבנת הנקרא.
אבני גזית כתב:יש לך נטפרי ואתה יכול להיכנס לאתרא הדין?
ישא ברכה כתב:פעם קראתי את הערך דוד ויהונתן, ומהעיסוק האובססיבי בשאלה מה בדיוק היה הקשר בין דוד ויהונתן, ניכר תביעת אצבע של קהילת הלהט"ב, הרבה מעבר למשקל שהיה נותן לענין החילוני הממוצע. (כך נראה בעיני, אבל קשה לשפוט את החילוני הממוצע).
לצערי אינני יכול לתת קישור, כי בנט-פרי, תופנו למכלול.
אוצר החכמה כתב:ישא ברכה כתב:פעם קראתי את הערך דוד ויהונתן, ומהעיסוק האובססיבי בשאלה מה בדיוק היה הקשר בין דוד ויהונתן, ניכר תביעת אצבע של קהילת הלהט"ב, הרבה מעבר למשקל שהיה נותן לענין החילוני הממוצע. (כך נראה בעיני, אבל קשה לשפוט את החילוני הממוצע).
לצערי אינני יכול לתת קישור, כי בנט-פרי, תופנו למכלול.
לא ראיתי את הערך ולא מעניין אותי לראות. רק אני זוכר שכשפעם מישהו העלה את הרעיון בתקשורת שמעתי איזה פרופסור(ית) למקרא (כמדומני אליס משהו) שאמרה דבר פשוט. מי שמפרש את הפסוק כך יש לו בעיה חמורה בהבנת הנקרא.
אבני גזית כתב:לפני כשנתיים החילותי להיחשף לויקיפדיה, ומה אומר ומה אדבר, לצערי המצב שם (וגם במכלול, כן לא להתבלבל) אודות הגדולים שיש לי ידיעה יפה בהם, הוא מתחת לכל ביקורת . .
בן מיכאל כתב:הוא בעיקר מתאונן על צרות אופקים ביחס לרבני המזרח. יתכן והוא צודק, אבל זה לא כ"כ נוגע לדיון המהותי.
אוצר החכמה כתב:התלונה שהוא מעלה היא תלונה שאפשר לאמרה על כל אנציקלופדיה שהיתה מאז ומעולם ובכלל על מחברי ספרים של ידיעות מהסוג הזה. למן ההיסטוריונים היוונים ועד ימינו. ואינה כל כך מוצדקת.
אבני גזית כתב:בן מיכאל כתב:הוא בעיקר מתאונן על צרות אופקים ביחס לרבני המזרח. יתכן והוא צודק, אבל זה לא כ"כ נוגע לדיון המהותי.
אכן, אכן. העולם הספרדי, הוא לא עיקר הבעיה, כי הוא עולם שולי.
לבי במערב כתב:ראשית, ודאי שפירושה שויקי' אינה מקצועית ואמינה מספיק; לא רק ברבני עה"מ אין עורכי' מבינים! וק"ל.
שנית, הרב 'אבני גזית' ראה אשכול הנועד למתיחת בקורת על ההתנהלות בויקי', ומצא בע"ח מקום לגבות את חובו - בקורתו החשובה עלי' ועל עורכי'. למה זה נסתום פיו ח"ו?!
ויה"ר, שבקרוב ממש - ייהפכו ימים אלו לששון ולשמחה ולמועדים טובים, והאמת והשלום אהבו, אכי"ר.
אבני גזית כתב:ויק' לעומת שאר אנצי', אמורה להיות קשובה למי שמבין, שהרי לכך נוצרה, ק"ו היכן שעורכיה הראשיים אינם מומחים בתחום, ומה גם שאין הדפסה גמורה והדבר יכול להשתנות בכל רגע נתון אבל אינו משתנה מחמת התעקשותם הבלתי מוסברת עדיין, כנגד אנשים שכן עוסקים בתחום. לכן אני שוב חוזר וטוען, יש לתת לכל מגזר ועדה עורך מומחה בתחומו, והוא ילווה את השיפורים ולהיפך החיצוניים, לא אדם אחד שחביריו נותנים לו תחושה שהוא כל יכול.
לבי במערב כתב:
שנית, הרב 'אבני גזית' ראה אשכול הנועד למתיחת בקורת על ההתנהלות בויקי', ומצא בע"ח מקום לגבות את חובו
אבני גזית כתב:לבי במערב כתב:שנית, הרב 'אבני גזית' ראה אשכול הנועד למתיחת בקורת על ההתנהלות בויקי', ומצא בע"ח מקום לגבות את חובו
פתח אשכול.
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 280 אורחים