ממרומי היער כתב:דוגמא ראשונה:
איסור חדש בחוץ לארץ, שיש המתירים, ורבו האוסרים.
שומע ומשמיע כתב:אני מצטרף לשאלת הרב אוצר החכמה. אם זו כוונתך, אז אפשר לפתוח שלחן ערוך ולהתחיל לקרוא.
עזריאל ברגר כתב:חנניה וחכמים בריש פרק כירה.
ר"י ור"ש לגבי מלאכה שא"צ לגופה - אינני יודע אם יש בזה חילוקים בפועל.
יושב ירושלים כתב:כוונה בק"ש [פסוק ראשון או עד על לבבך].
נשים במ"ע שהז"ג.
נתינת זלו"ק בחו"ל.
עזריאל ברגר כתב:יושב ירושלים כתב:כוונה בק"ש [פסוק ראשון או עד על לבבך].
נשים במ"ע שהז"ג.
נתינת זלו"ק בחו"ל.
אשמח אם תבהיר דבריך בג' אלו, ולפחות תתן מ"מ לאיזו מחלוקת בדיוק כוונתך, ומיהם החולקים בדורותינו.
דרומי כתב:מחלוקת התנאים הפופולרית שעדיין לא נס ליחה היא המחלוקת שבין רבי שמעון בר יוחאי לרבי ישמעאל בפירוש הפסוק 'ואספת דגנך גו''.
עזריאל ברגר כתב:ר"י ור"ש לגבי מלאכה שא"צ לגופה - אינני יודע אם יש בזה חילוקים בפועל.
ממרומי היער כתב:היום בדף היומי - ברכות דף י"א נוספה לי דוגמא נוספת:
אם אומרים אהבה רבה או אהבת עולם
יתן חן כתב:ממרומי היער כתב:היום בדף היומי - ברכות דף י"א נוספה לי דוגמא נוספת:
אם אומרים אהבה רבה או אהבת עולם
זה רק אם תנקוט כהצד דנחלקו בפתיחת הברכה, ולא שמדובר ב2 ברכות שנות בכלל.
ממרומי היער כתב:היום בדף היומי - ברכות דף י"א נוספה לי דוגמא נוספת:
אם אומרים אהבה רבה או אהבת עולם
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 140 אורחים