הקטן שבחבורה כתב:לענ"ד המענין והמשותף בכל הסיפור הזה שכל אחד מלקט פיסקא ושמועה בצידה למרות שיש מה להוסיף ולהוכיח מעבר לכך, דהינו הרב קטן מאריך על מקורו של אותו פיסקא בסיפור מרתק, אך למה לא הביא צילום של אותו סטנסל וכך גם היה אפשר להוכיח את שמועתו, ובדומה לכך נקט איש ספר כשהעתיק את אותו פיסקא מבלי צילום של ההעתק ואף מבלי סיפור מרתק על מקור הגירסא, [ואפשר שאוחז בדרכו של הרב קטן להמתין מס' חודשים עד גילוי המקור].
אורח כתב:נתגלגל לידי מכתב המופנה לעורך המעין, על מה שכתב אודות אגרת החזו"א:
כותב המכתב החפץ בעילום שמו, דורש מעורך המעין התנצלות רשמית בהמעין.
לייטנר כתב:אורח כתב:נתגלגל לידי מכתב המופנה לעורך המעין, על מה שכתב אודות אגרת החזו"א:
כותב המכתב החפץ בעילום שמו, דורש מעורך המעין התנצלות רשמית בהמעין.
חלש ביותר.
איש_ספר כתב:עלה רק חלקו של המכתב.
במלא מופיע שמו, הוא ר' יהושע לווין, מחבר 'השקדן'. (ר' ועלועל אידל מאן - נמצא באוצר, ועוד).
עשוי לנחת כתב:מעניין כמה 'ניקים' חדשים יעלו עכשיו בעקבות הפרסום הנ"ל...
אורח כתב:נתגלגל לידי מכתב המופנה לעורך המעין, על מה שכתב אודות אגרת החזו"א:
כותב המכתב החפץ בעילום שמו, דורש מעורך המעין התנצלות רשמית בהמעין.
מורה צדק כתב:אורח כתב:נתגלגל לידי מכתב המופנה לעורך המעין, על מה שכתב אודות אגרת החזו"א:
כותב המכתב החפץ בעילום שמו, דורש מעורך המעין התנצלות רשמית בהמעין.
הדבר היחיד לעניין שכתוב במכתב זה הוא השורה האחרונה.
נגמרו כל תיקוני הדור? הציבור שלנו כולו מתוקן? עולם הישיבות הגיע לדרגות המוסריות הגבוהות ביותר?
אנא מכם, תפסיקו להתעסק בעניניהם של גדולי הדור ותעסקו בתיקון עצמכם.
אורח כתב:מורה צדק כתב:אורח כתב:נתגלגל לידי מכתב המופנה לעורך המעין, על מה שכתב אודות אגרת החזו"א:
כותב המכתב החפץ בעילום שמו, דורש מעורך המעין התנצלות רשמית בהמעין.
הדבר היחיד לעניין שכתוב במכתב זה הוא השורה האחרונה.
נגמרו כל תיקוני הדור? הציבור שלנו כולו מתוקן? עולם הישיבות הגיע לדרגות המוסריות הגבוהות ביותר?
אנא מכם, תפסיקו להתעסק בעניניהם של גדולי הדור ותעסקו בתיקון עצמכם.
חד וחלק כתב:בכו כרצונכם, האיש טוען דבר פשוט, צהיר ונהיר: איזה טעם יש להעלות על נס את ספקו של החזו"א בתחילה, אם דעתו כפי שהתגבשה לאחר מכן ברורה לחלוטין מאלף מקומות אחרים? אין זה אלא דמגוגיה טפשית.
צביב כתב:חד וחלק כתב:בכו כרצונכם, האיש טוען דבר פשוט, צהיר ונהיר: איזה טעם יש להעלות על נס את ספקו של החזו"א בתחילה, אם דעתו כפי שהתגבשה לאחר מכן ברורה לחלוטין מאלף מקומות אחרים? אין זה אלא דמגוגיה טפשית.
קבלתי הקלטה של הגר"י אדלשטיין בדרשתו השנה בה' אייר
ומספר שם שהחזון איש אמר שבשנת תש"ח היתה [צריכה] (צריכה) לבוא הגאולה, ובנין בית המקדש
[והגר"י כהנמן זצ"ל היה צריך להיות כהן משרת] ולא זכינו
[והגר"י כהנמן, שהיתה לו זכות זו, קיבל כפיצוי להיות ראש ישיבה]
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 564 אורחים