כדכד כתב:בן ראובן כתב:בן ראובן כתב:כדכד כתב:אין מקום לתשובות כאלה
טענת שבגלל השווא אין מקום להוסיף י
הוספתי ו המשנה את השווא באותה מידה וטענת שיש הבדל
למה יש הבדל
בנוגע לכללי האקדמיה איני מכיר
במציאות ודאי שכותבים זילזול, תיפלה, פיטפוט, שירשור, פילפול, שיכרות ועוד כהנה וכהנה
במציאות אין כותבים כך, ומי שיכתוב כך כתיבתו דורשת תיקון.
(מלבד תיפלה, שנכתבת כך במיוחד, שלא כדין, כדי להבדילה מתפילה)
[תיקון קל: מסתבר שבמלים במשקל "פלפול" יש מיעוט שנהגו לכתוב בכתיב מלא, כנראה מפאת הדמיון למשקל "פיעול". ואין זה נוגע לענייננו].
בקיצור, ת(י)רוצים תמיד תמצא.
דרשת שאוכיח שכותבים מלים בתוספת י לפני שווא והבאתי לך
כשעל כל ראיה אתה מוצא תירוץ מקומי כבר אין טעם להמשיך להתו(ו)כח ועדיף שאלך לי לבית המ(י)דרש
אני מקווה מאוד שבביהמ"ד אינך אומר בביטחון כה מוחלט הבלים כה גמורים במילתא שאינה רק עבידא לאיגלויי אלא גליא לכולי עלמא.
פתח כל עמוד בכל ספר תורני לא מנוקד, לא משנה מאיזו תקופה, ותמצא עשרות מלים כתובות בכתיב מלא שאינו תואם את כללי הכתיב המנוקד.