אש משמים כתב:ימחלו לי כולם, אבל גם דעתי האישית קרובה מאוד לדעת הרב 'עובר ושב' בעניין הפאות כפי שהעלתי בלומדי סוגיא זו ואין לי שום ידע מי הוא זה ואיזה הוא.
(בעניין הפלאפונים למיניהם, לא קראתי את דעותיו ואין זו סוגיא 'הלכתית טהורה' כמו פאות לענ"ד)
גם דעת שלי בנושא פאות [לא שער הודי] בלומדי הסוגיא הוא כמו עו"ש, וגם כתבתי קונטרס (שלא פרסמתי) לפני שני. ודומני שכל מי שלומד הסוגיא בלי מטרה מסומנת מראש יראה שכן הוא.[ברור שיש פוסקים גדולים שאסור פאות. אבל הפוסקים הכי גדולים שע"פ אנו נוהגים התירו וכן הוא מנהג רוב ישראל, ובהסכמת רוב פוסקי זמנינו. וכל הקושיות על היתר פאה נכרית במקרה הטוב ניתנו לויכוח ואין בהם כדי לדחות שיטת הפוסקים המתירים והמנהג, והרבה מהם ממש קושיות של הבל.] אבל זה לא מחפה על הסגנון ואופן פעולתו. ובהצטרפות להעמדות שהוא מטיף להם בדברים אחרים קשה להגיד שהג'יהאד שלו מוסיף הרבה.
אפשר למצוא עוד נקודות בתוך דבריו שאני מסכים איתו. אבל בכל זאת צריך להסתכל על כללות הדברים. וברור שמעללי אוסרי פ"נ אינו נותן לכל מי שמתנגד להם טשק פתוח.