ביליצר כתב:ברוך שכיונתי לחצאין !!
ב"ה לפני שנים דרשתי כזה על ג' בניו של יהודה!
אור החיים במדבר פרק כו פסוק יט
ואומרו ער ואונן - ירמוז לבית ראשון ובית שני, ער כנגד בית ראשון, על דרך אומרו (שה"ש ה) אני ישנה ולבי ער, שהיה הקדוש ברוך הוא בו ער בהשגחה גדולה עמנו בבית המקודש. אונן הוא בית שני, וקראו אונן לשון אונאה, לפי שהיה חסר דברים העיקרים של בית המקודש (יומא כא:) וכו'.
ואומרו לשלה - נתכוון למושיע ורב הבא לגאול מגלות האחרון הנקרא שלה, והגם שיעקב קראו שילה (בראשית מט י), לא ישתנה השם בזה, וצא ולמד ממשפחות הרשומות כמה השתנות בשמות. ואולי שרמז בסמיכות מאמר לשלה, עם מאמר ויהיו בני יהודה, שצריכין ישראל להצטער בשבילו ולקוות לישועתו, וכמו שאמרו רבותינו ז"ל במעשה רבי יהושע בן לוי ששאלו המשיח אם ישראל מכירים בצערו וחולים עליו וכו', עד כאן, וכדברי הזוהר (ח"ב נה:) בפירוש פסוק כל צופיך נשאו קול וגו' (ישעיה נב ח) א והוא מאמר ויהיו פירוש יהיו בווי, שהוא הצער למשפחותם בשביל שלה, והוא אומרו לשלה וגו', ובזה יהיו משפחת השלני, פירוש דור שבן דוד בא, ויקראו על שמו דורו של משיח