קו ירוק כתב:בע"מ מכריז שלא הוא ולא נכסיו משתעבדים אלא המוצר העסקי הזה בלבד!
במקרה ומוכח שהוא פשע, יתכן שאפשר לגבות ממנו גם מנכסים אחרים. וזה כמנהג המדינה.
הרואה כתב:קופץ על האשכול לשאלה קרובה-
הציעו לי לקנות ציוד שהיה שייך לחברה פרטית בע"מ שנמצאת בפירוק, בעל החברה היחיד (כמדומה לי) החביא חפצי ערך ומוכר אותם בשחור.
מותר ע"פ התורה לקנות ממנו? או שזה גזל מהנושים של החברה? ע"פ החוק הוא ככל גנב אחר.
קראקובער כתב:הרואה כתב:קופץ על האשכול לשאלה קרובה-
הציעו לי לקנות ציוד שהיה שייך לחברה פרטית בע"מ שנמצאת בפירוק, בעל החברה היחיד (כמדומה לי) החביא חפצי ערך ומוכר אותם בשחור.
מותר ע"פ התורה לקנות ממנו? או שזה גזל מהנושים של החברה? ע"פ החוק הוא ככל גנב אחר.
כל הנפק"מ אם תפסל לעדות עיין בתומים ובקצות סימן כח אבל זה וודאי אסור.
עובדיה חן כתב:קו ירוק כתב:בע"מ מכריז שלא הוא ולא נכסיו משתעבדים אלא המוצר העסקי הזה בלבד!
במקרה ומוכח שהוא פשע, יתכן שאפשר לגבות ממנו גם מנכסים אחרים. וזה כמנהג המדינה.
לא מבין מהזתומרת שהוא מכריז שאין נכסיו משתעבדים הרי הוא לוה וחייב לשלם כמו שאת הרווח היה לוקח לעצמו א"כ איך ניתן להפריד את זה .
הרואה כתב:קופץ על האשכול לשאלה קרובה-
הציעו לי לקנות ציוד שהיה שייך לחברה פרטית בע"מ שנמצאת בפירוק, בעל החברה היחיד (כמדומה לי) החביא חפצי ערך ומוכר אותם בשחור.
מותר ע"פ התורה לקנות ממנו? או שזה גזל מהנושים של החברה? ע"פ החוק הוא ככל גנב אחר.
בן אליהו כתב:הרב בן יעקב, על איזה לאו יעבור מי שיקנה את המטלטלין האלו?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 234 אורחים