מפתחות לתלמוד. כתב:מצורף קובץ דוגמא מהספר
מרשים (עוד יותר משחשבתי בתחילה). ואתייחס עה"ס (אולי בהמשך אוסיף עוד):
א) ראשית כל, טוב ונכון שהכנסתם (וכדבר עיקרי) בספרכם את
תולדות התנאים והאמוראים, שהרבה אינם מוצאים בזה ידיהם ורגליהם - ומתוך כך משתבשים. וד"ל.
אי"ה, לכשיגיע הס' לידי - אוכל לבדוק אף פרקים אלו.
ב) מהסכמת הגרז"ן שליט"א נראה שלא ראה את הס', ורק "אמרתם לי על חיבור שחיברתם".
ג) לצערי, לא זכיתי להבין את דברי הגר"י יוסף (בהסכמתו).
ד) הסכמת הגר"מ מאזוז - נהניתי הימנה מאד.
ה) המבוא יפה מאד, נהניתי בפרט מעשרת הסימנים (חוץ מה"קונץ" עם הט'...). לא עברתי עליו עדיין בעיון, ואי"ה - עוד חזון למועד.
ו) יש"כ על שהראיתם את המקורות מהם לקחתם את הדברים שבספר. זהו ענין חשוב ביותר.
ז) בהקדמה עברתי רק על השאלה הראשונה. התשובה טובה מאד לפענ"ד, ויש להוסיף בזה מהפתגם הידוע - שההבדל בין שכל אנושי לשכל אלוקי הוא, ששכל אנושי מתחיל משכל לאמונה, ושכל אלוקי - מאמונה אל השכל [אודה למי שיואיל בטובו להביא מ"מ וציטוט מדויקים].
בהצלחה רבה ומופלגה בכל עניניכם, הפרטיים והכלליים
מנאי הק',
ל.ב.