ערער בערבה כתב:אתה מתכוון לחברון בן קהת?
[בני קהת קבלו את העיר חברון בתוך ערי הלויים]
דרומי כתב:בדרך הדרוש יש לומר שאכן יש קשר..
לייטנר כתב:עיין בספרו של יואל אליצור (ומסתמך בזה על תושב"ע מאביו וקצת מהכתב) ' מקום בפרשה - גיאוגרפיה ומשמעות במקרא', עמ' 101-7.
חד ברנש כתב:הנה לך.
לענין כתב:ולמישהו יש ישוב על כך שבעלי התו' כתבו שלא היה לו בנים, ולכאו' מקרא הוא בדברי הימים שהיו לו?
ערער בערבה כתב:אתה מתכוון לחברון בן קהת?
[בני קהת קבלו את העיר חברון בתוך ערי הלויים]
דרומי כתב:חברון עברה הרבה גלגולים והגיעה לבסוף אל הלוים
מנצפך כתב:אשר משער שאיכשהו היה ידוע לעם ישראל במצרים אלו נחלות יפלו בחלקו של מי בירושת הארץ ועש"ז היו קורים לבניהם,
נו נו.. או שכן או שלא...
קו ירוק כתב:מנצפך כתב:אשר משער שאיכשהו היה ידוע לעם ישראל במצרים אלו נחלות יפלו בחלקו של מי בירושת הארץ ועש"ז היו קורים לבניהם,
נו נו.. או שכן או שלא...
ומה תאמר על 'גלעד'?
אף שזה לא קשור לגבי חברון כלום.
חד ברנש כתב:הנה לך.
דן בן יעקב כתב:חד ברנש כתב:הנה לך.
אאל"ט, בנו של שאול היה איש בשת ולא מפיבשת כפי שכתב,
דן בן יעקב כתב:חד ברנש כתב:הנה לך.
שושלת ב"ה היתה...
הלל הנשיא, רבן שמעון בנו, רבן גמליאל (הזקן) בנו, רבן שמעון בנו, רבן גמליאל (דיבנה) בנו, רבן שמעון בנו, רבי יהודה הנשיא (רבי) בנו, רבן גמליאל בנו (אחיו היה רבי שמעון (חכם)), רבן שמעון בנו, רבי יהודה נשיאה בנו והלל השני בנו, ולא כפי הסדר שכתב.
לייטנר כתב:דן בן יעקב כתב:חד ברנש כתב:הנה לך.
אאל"ט, בנו של שאול היה איש בשת ולא מפיבשת כפי שכתב,
נוקדנות.
דרומי כתב:בענין גלגוליה של חברון מיהודה לכלב, ומהכהנים ללוים - ראה בראשית רבה פנ"ח, ד (ובהוצאת תיאודור אלבק). ילקוט שמעוני חיי שרה כג, ב. לקוטי שיחות חלק כה ע' 92 ובהערה 14.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 100 אורחים