בשו"ע סי' תרצ"ג כתב שכופלין פסוק אחרון כדי להשלים לעשרה פסוקים. ולכאורה למה לא מדלגין כמו שעושים בר"ח? ועוד למה דוקא האחרון כופל? האם זה שייך להא דמי שקרא ד' משובח?
לא ראיתי מי שעמד בזה... אודה מאד למי שידוע לו איזה מראה מקומות בענין.
ביני כתב:הרב בעל קורא לא הבנתי דבריך כ"כ, דלמה לא יחזור ויקרא השני פסוק האחרון שקרא הראשון והוי בדיוק כמו בר"ח. למה אתה אומר שיצתרך לקרוא כל השלשה, הלא בר"ח אינו קורא השני מראש הפרשה רק חוזר וקורא פסוק האחרון שקרא הראשון, וא"כ נעשה כן גם בפורים.וכמו שאז לא חוששין מפני הנכנסים גם בפורים לא נחשוש.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 101 אורחים