הנה הגאון מצ'יבין זצ"ל בשו"ת דובב מישרים חלק ב' (סימן ל"ז) העלה להחמיר בנידון, דידן וכשזכיתי להקביל פני שכינה, בחיים חיותו, והשתעשעתי עמו בדברי תורה, העירותי בזה על דברי קדשו, ממה שהבאנו ראיות להתיר בשו"ת יביע אומר חלק ב' (חלק או"ח סימן ב') וכנ"ל, ענה לי כבוד הגאון זצ"ל, כי הוא סבר ששעון היד מקומו למעלה, לפני שבעת הכריכות שבזרוע, ולכן כתב להחמיר, אולם לפי האמור שמקום שעון היד הוא סמוך לכף היד, מודה הוא שיש להקל בזה , ואין להחמיר כלל. עד כאן תורף דברי קדשו, והדר הוא לכל חסידיו .תנצב"ה.
מישהוא יכול להסביר לי מאי קסבר מעיקרא הרב מטשיבין, על איזה סוג שעון דיבר שאף פעם לא שמעתי על שעון שמקומו לפני שבעת הכריכות.