פלתי כתב:לטעמי החלוקה לשורות מוזרה מאד.
מענה איש כתב:אולי צ''ל עד מתי תשרפני כליל בנהרות דינור
אינני מבין בענייני שירה אך עושה רושם שמדובר בשיר שכתבו למגירה ולא להפיצם בישראל
לא ברור למי המחבר פונה בשיר
כשהוא מבקש מדוע עמעמת את האור כפי הנראה כוונתו ליצה''ר ואח''כ מבקש ממנו אות חיים?
אוצר החכמה כתב:מענה איש כתב:אולי צ''ל עד מתי תשרפני כליל בנהרות דינור
אינני מבין בענייני שירה אך עושה רושם שמדובר בשיר שכתבו למגירה ולא להפיצם בישראל
לא ברור למי המחבר פונה בשיר
כשהוא מבקש מדוע עמעמת את האור כפי הנראה כוונתו ליצה''ר ואח''כ מבקש ממנו אות חיים?
ליצה"ר ???
אוצר החכמה כתב:מענה איש כתב:אולי צ''ל עד מתי תשרפני כליל בנהרות דינור
אינני מבין בענייני שירה אך עושה רושם שמדובר בשיר שכתבו למגירה ולא להפיצם בישראל
לא ברור למי המחבר פונה בשיר
כשהוא מבקש מדוע עמעמת את האור כפי הנראה כוונתו ליצה''ר ואח''כ מבקש ממנו אות חיים?
ליצה"ר ???
פלתי כתב:לטעמי החלוקה לשורות מוזרה מאד.
איש_ספר כתב:פלתי כתב:לטעמי החלוקה לשורות מוזרה מאד.
אלהי !
סברי בך שתי ומתי מתאות
נפשי ואין דורשי ובלבבי מכות
אש על הר קדשי ששמם ונות
בית קן אין לה אמללה דות.
לי זרים אומרים בגודל ובגאות
רוח ותותרי בשבי כצבי מודח ומה תקות
עם נענה אענה על דבר אמת וענות
צדק ועל עיקר דת וכל יקר שות
(אהבה לר' יוסף טוב עלם לשבת ראשונה שבין פסח לעצרת)
וכמוה לאלפים
חזור אל “אָשִׁירָה נָּא לִידִידִי”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 62 אורחים