שייף נפיק כתב:עיין היטיב הדק במשנ"ב סוף סימן קלא ובעיקר בס"ק מ'
מענה איש כתב:מטה אפרים סי' תרכא סע' יד כתב, שיש המחמירים גם בשאר רצפות, כגון קרשים, משום רצפת אבנים
גופא רב איקלע לבבל בתענית צבור קם קרא בספרא פתח בריך חתם ולא בריך נפול כולי עלמא אאנפייהו ורב לא נפל על אנפיה.
מ"ט רב לא נפיל על אפיה?
רצפה של אבנים היתה ותניא ואבן משכית לא תתנו בארצכם להשתחות עליה עליה אי אתה משתחוה בארצכם אבל אתה משתחוה על אבנים של בית המקדש כדעולא דאמר עולא לא אסרה תורה אלא רצפה של אבנים בלבד.
אי הכי מאי איריא רב? אפילו כולהו נמי!
קמיה דרב הואי.
וליזיל לגבי ציבורא ולינפול על אפיה..?
לא בעי למיטרח ציבורא
אנושי כתב:אףבפוניבז' נהוג שנים ע"ג שנים [עם הפסקה של כשלש שנים] לשים גלריה מרצפת עץ ומנהג כולם לכרוע ע"ג מגבות והיו שם גדולי העולם
גנזך כתב:אנושי כתב:אףבפוניבז' נהוג שנים ע"ג שנים [עם הפסקה של כשלש שנים] לשים גלריה מרצפת עץ ומנהג כולם לכרוע ע"ג מגבות והיו שם גדולי העולם
מי הם גדולי העולם שהיו על הגלריה?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 342 אורחים