רעי ואהובי הגאון בתורה וצדיק במעשיו, מהר"ר אברהם אלי' זצ"ל מראקאוו, הנה הוא היה מידידי נפשי, מלבד גדלו בתורה היה בעל מדות תרומיות ובאהבתו לקרב לתורה היה נורא מאד...
קולמוס הסופר כתב:בס"ד
אתה כנראה מתכוון לשירים ולא לניגונים, א"כ למה הכללת את 'כד יתבון ישראל' אלו מילים מרגשות אבל לא 'שיר'. (ולא כי זה לא בחרוזים...)
איש.dot כתב:עכשיו, ש'כד יתבון' הושמט מהרשימה האופציונלית (ולא שהוא היה קיים, כנ"ל...) - עליך לפצות במציאת שיר אחר!
קולמוס הסופר כתב:לא כד יתבין נשמט מרשימתך, כי אם חד מגדלי ישראל בדור האחרון שעסק גם בשירה.
אוצר החכמה כתב:השיר המובא כאן מהחזו"א (הקטן) הוא באמת מהחזו"א??
(אם כן, האם החזו"א כתב את זה בתורת שיר?)
אוצר החכמה כתב:השיר המובא כאן מהחזו"א (הקטן) הוא באמת מהחזו"א??
(אם כן, האם החזו"א כתב את זה בתורת שיר?)
מיכה כתב:רבי משולם זוסיא העשיל מזינקוב נכדו של בעל האוהב ישראל מאפטא, היה כותב שירים.
הוא פרסם שיר בפתח הספר אוהב ישראל:
בן מיכאל כתב:אם מוסיפים את מחברי ניגונים, הרי שהראשונים הם האדמורי"ם לבית מוז'ידיץ.
קולמוס הסופר כתב:עוד מהספר הנ"ל, כולם מהסטייפלר.
סגי נהור כתב:ישנו כמובן י־ה אכסוף שחיבר רבי אהרן הגדול מקרלין.
מבחינה "מקצועית" הוא לא עומד בשום כללים, וגם לשונו אינה לשון צחה, ומאידך החוויה הרוחנית הגדולה שהוא מבקש לתאר מורגשת ומועברת לקורא. מהבחינה הזאת אפשר לומר שהוא קרוב יותר לשירה המודרנית.
חזור אל “אָשִׁירָה נָּא לִידִידִי”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 27 אורחים