שווארצעוואלף כתב:(לאחרונה הם הפכו למטרד של ממש עם השנור שלהם) האם זה נכון לתרום להם? כי מצד אחד כולנו נהנים מהם אבל יש בו גם הרבה מינות.
איש.dot כתב:בודאי שלתרום. ככל שויקיפדיה גדלה, גדל בעקבותיה ״המכלול״, ונמצא שם שמיים מתרבה.
בברכה המשולשת כתב:בודאי שאסור לתרום לכפירה
הרואה כתב:יש לך סכום כסף שאין לך לאן לתרום אותו?
או שאתה מוטרד מהפרסומת הנ"ל.
אם זה מסיבה א', אשלח לך את פרטי החשבון בנק שלי באישי.
אם זה מסיבה ב', זה לא הולך להפסיק להטריד אותך גם אם תתרום (מן הסתם).
שווארצעוואלף כתב:(לאחרונה הם הפכו למטרד של ממש עם השנור שלהם) האם זה נכון לתרום להם? כי מצד אחד כולנו נהנים מהם אבל יש בו גם הרבה מינות.
קו ירוק כתב:היות וויקיפדיה הוא מוסד שהאג'נדה שלו היא כפירה, ולא רק בטעות, איזה צל של ספק יש בכך שבודאי אסור לתרום להם.
בית מינות לא. אינך חייב לקרא כל מילה הכתובה שם..
שווארצעוואלף כתב:אדרבה תסביר לנו מה ההיתר להסתובב במקום מינות דמשכי.
שווארצעוואלף
(לאחרונה הם הפכו למטרד של ממש עם השנור שלהם) האם זה נכון לתרום להם? כי מצד אחד כולנו נהנים מהם אבל יש בו גם הרבה מינות.
יאיר כתב:איש.dot כתב:בודאי שלתרום. ככל שויקיפדיה גדלה, גדל בעקבותיה ״המכלול״, ונמצא שם שמיים מתרבה.
ר"ל מהאי דעתא
קו ירוק כתב:שווארצעוואלף כתב:אדרבה תסביר לנו מה ההיתר להסתובב במקום מינות דמשכי.
התעייפתי מלהסביר כל דבר..
אך אולי תסביר לנו אתה:שווארצעוואלף
(לאחרונה הם הפכו למטרד של ממש עם השנור שלהם) האם זה נכון לתרום להם? כי מצד אחד כולנו נהנים מהם אבל יש בו גם הרבה מינות.
אז יש לך היתר למה אתה פותח את זה או לא? אני ניסיתי להסביר אותך..
איש.dot כתב:יאיר כתב:איש.dot כתב:בודאי שלתרום. ככל שויקיפדיה גדלה, גדל בעקבותיה ״המכלול״, ונמצא שם שמיים מתרבה.
ר"ל מהאי דעתא
אני מבין שכ׳ מחמיר ואוסר גם ליצנותא דע״ז.
שווארצערוואלף הוא הוא שלח?
קו ירוק כתב:לא דברתי על נידון. הורית לעצמך הלכה ואח"כ אתה תוקף את עצמך?
ולעצם 'הנידון'. מינות משכי מי שלומד אותה. ואלו שנושר להם ספרי מינות מחיקם.
אבל להיכנס לספריה שיש בה ספרי מינות - א"ז משכי, זה כמעט את אשר התרת אסרתי.
אבל תמהני עליך שבעתיים, מי שמזלזל בהלכות ברורות וסקופים מתריסים אינם צורמים לו - מפריע לו להיכנס לספריה שיש בה ספרי מינות ?
איש.dot כתב:יאיר כתב:איש.dot כתב:בודאי שלתרום. ככל שויקיפדיה גדלה, גדל בעקבותיה ״המכלול״, ונמצא שם שמיים מתרבה.
ר"ל מהאי דעתא
אני מבין שכ׳ מחמיר ואוסר גם ליצנותא דע״ז.
שווארצערוואלף הוא הוא שלח?
בצחוק :)שווארצעוואלף כתב:קו ירוק כתב:לא דברתי על נידון. הורית לעצמך הלכה ואח"כ אתה תוקף את עצמך?
ולעצם 'הנידון'. מינות משכי מי שלומד אותה. ואלו שנושר להם ספרי מינות מחיקם.
אבל להיכנס לספריה שיש בה ספרי מינות - א"ז משכי, זה כמעט את אשר התרת אסרתי.
אבל תמהני עליך שבעתיים, מי שמזלזל בהלכות ברורות וסקופים מתריסים אינם צורמים לו - מפריע לו להיכנס לספריה שיש בה ספרי מינות ?
תוקף את עצמי? האם מישהו לדוגמא שמשתמש בחשמל בשבת כמנהג רוב העולם אסור לו לשאול על מה נהגו להתיר?
הצחקתי אותי.
בויקיפידיה יש תמיד קישורים לעוד נושאים ואינו דומה לספרייה ויש אנשים שהתקלקלו בגלל זה למחצה ולשליש למרות שלא חיפשו את זה כלל.
אם חז"ל התירו מפני הריח לצאת חוץ לתחום ק"ו לגבי מנהג וזה את אשרהתרתי אסרתי...(לרוב מנין ובניו של הפוסקים אין לצערנו הרגישות לחורבן שיש לך)
קו ירוק כתב:היות וויקיפדיה הוא מוסד שהאג'נדה שלו היא כפירה.
משה נטע כתב:קו ירוק כתב:היות וויקיפדיה הוא מוסד שהאג'נדה שלו היא כפירה.
???
איש גלילי כתב:משה נטע כתב:קו ירוק כתב:היות וויקיפדיה הוא מוסד שהאג'נדה שלו היא כפירה.
???
viewtopic.php?f=47&t=34880&p=385393#p381942
שווארצעוואלף כתב:יש לי רק חולשה לשמוע "המזועזעים" למיניהם מנסים להסביר (בינתיים ללא הצלחה יתרה) למה מותר בכלל לגלוש שם.
משתמשים הגולשים בפורום זה: לענד ו־ 75 אורחים