משוש דורים כתב:ונראה לי שאם לא היו קוראים לה ברטלר (כלתו של הגר"י), אלא שם אחר, היינו כבר רואים מכתבים נגד הספר.
לעומקו של דבר כתב:משוש דורים כתב:ונראה לי שאם לא היו קוראים לה ברטלר (כלתו של הגר"י), אלא שם אחר, היינו כבר רואים מכתבים נגד הספר.
בלי להכנס לפרשנות (שלדעתך היו מכתבים לולי כו'), אם אכן יש לה ייחוס זה לא משום חמיה שיהי' בריא, אלא שהיא עצמה הכתבנית של קופת העיר.
הרע במיעוטו כתב:אין כאן ולא כלום עם פמיניזם כי אם בהצפת מודעות להתעללות. וכן, יש כאן בהחלט כתב אישום למי שחושב שאשתו היא שפחה.
אנא, אל תבלבלו בין הטיית שכם לתורת הבעל ולמשפחה מתוך הקרבה עצמית, לבין התעללות נפשית בשם התורה כביכול.
שכר המדי כתב:מכיר אני מקרוב עוד שני מקרים שלדאבונינו לפי מה שנראה עכשיו מזבח הולך להוריד דמעות בשבועות הקרובים על הריסת הקן המשפחתי, כאשר בשניהם האישה מולהבת על ח.ב באקסטזה פראית, ובשניהם המשבר הנוראי התפתח מיד עם קריאת הספר המדובר.
שכר המדי כתב:מורי ורבותי, התגובות כאן מזעזעות...
דיברתי לעיל על עובדות מוצקות ואמיתיות. לא בית אחד, אלא שניים - משני כיוונים וקהלים שונים בתכלית - העומדים לפני פירוק לאחר קריאת הספר.
אוילי עד להחריד להכתיר כעת את האישה המסכנה כ"טיפשה" על כך שתרגמה את תוכן הספר לעצמה, ועי"ז לנסות להתנער ולחשוב שזאת בעיה פרטית שלה.
אטימות מחרידה, נאיביות מזעזעת, [ואולי אף קמצוץ של רשעות סמויה] מהולים במין תגובה שכזו.
אם הבעיה הנוראה שהוצגה באשכול זה תתברר סופית כנכונה חובה על כל ירא וחרד שיש לאל-ידו להשפיע לנסות להשפיע בכל דרך שניתן. כמובן במגבלות ההלכה של מצות הוכחה ושאר מצוות התלויות בכך.
גם אם לחרדתנו יתברר כי את הנעשה אין להשיב, חייבת לקום קול זעקה מתוך נהמת הלב באתרא קדישא הדין, כדי שלכל הפחות מכאן ולהבא לא תיכשל צדקנית חשובה זו [כמו גם סופרים/ות אחרות] במעשי הרס כגון אלו.
שכר המדי כתב:מורי ורבותי, התגובות כאן מזעזעות...
דיברתי לעיל על עובדות מוצקות ואמיתיות. לא בית אחד, אלא שניים - משני כיוונים וקהלים שונים בתכלית - העומדים לפני פירוק לאחר קריאת הספר.
אוילי עד להחריד להכתיר כעת את האישה המסכנה כ"טיפשה" על כך שתרגמה את תוכן הספר לעצמה, ועי"ז לנסות להתנער ולחשוב שזאת בעיה פרטית שלה.
אטימות מחרידה, נאיביות מזעזעת, [ואולי אף קמצוץ של רשעות סמויה] מהולים במין תגובה שכזו.
אם הבעיה הנוראה שהוצגה באשכול זה תתברר סופית כנכונה חובה על כל ירא וחרד שיש לאל-ידו להשפיע לנסות להשפיע בכל דרך שניתן. כמובן במגבלות ההלכה של מצות הוכחה ושאר מצוות התלויות בכך.
גם אם לחרדתנו יתברר כי את הנעשה אין להשיב, חייבת לקום קול זעקה מתוך נהמת הלב באתרא קדישא הדין, כדי שלכל הפחות מכאן ולהבא לא תיכשל צדקנית חשובה זו [כמו גם סופרים/ות אחרות] במעשי הרס כגון אלו.
אוצר החכמה כתב:מה הכוונה הטוענים כמותי. אני שאלתי מה היה? ופותח האשכול מדבר על אלימות ולא על דעות והשקפות.
אוצר החכמה כתב:לגבי הטוענים שזה רק ספר קריאה. לי נראה שיש בזה משהו ויש כאן בעייה של חוסר הבנה של הציבור, ואולי גם של המחברת לפי דעתך, בתפיסת המציאות והמקום של ספרי קריאה בתוכה.
יושב ירושלים כתב:להרב אוצה"ח ולטוענים כמותו - מטבע הדברים בכל בית חרדי דעתו של הבעל יותר דומיננטית משל האשה, וכיוון שבזמנינו נושבות הרבה רוחות רעות שרואות מציאות זאת כדיכוי האשה, ולפעמים האשה יכולה להיות מושפעת מהרוחות הללו, כאשר בא ספר כזה ומתאר התעללות [והכוונה היא להשלטת דעותיו והתעלמות מצרכיה ודעותיה באופן מוחלט], קל מאוד לאשה לתרגם כל הבעת דעה של הבעל בצורה קצת נחרצת להתעללות.
.
שכר המדי כתב:באומרה באחת מהרצאותיה כי אין היא ממליצה כלל על קריאת הספר בבית שיש כבר חריקות!!!!
שכר המדי כתב:זה בדיוק הכונה ב'לא תעמוד על דם רעך'.
משפחות נהרסות ולבבות יהודיים טהורים שותתים דם ויגון, וברנש זה מוצא לו זמן ומקום להתבדח.
בחר לך את מקומך בין כת ליצנים שאינם מקבלים פני שכינה, או בין ממשיכי דרכם של אותה אומה המקררת את האמבטי.
שכר המדי כתב:אני חייב להבהיר כי יש לי דווקא היכרות טובה מאוד עם מקרים של זוגות אשר אחד מהצדדים הי[ת]ה מושחת/ת וחיית טרף אשר בן/בת זוגיהם/ן היו מאכל לשיניהם עד שאנשים טובים חילצו אותם ממצוקתם, אך כל מי ששכל בקדקדו יודע כי אותו צד מותקף ומושפל אסור לו שיקבל מידע על אומללותו בצורה שכזו. כל אנשי המקצוע - התורניים ושאינם - זועקים מרה כי בהיחשפות שכזו רב הנזק עשרות מונים על הריוח.
עקביה כתב:שכר המדי כתב:באומרה באחת מהרצאותיה כי אין היא ממליצה כלל על קריאת הספר בבית שיש כבר חריקות!!!!
למי היא כן ממליצה על הספר? למי שיקרא בו כספר מדע בדיוני?
אפרקסתא דעניא כתב:רק לי יש הרגשה ש"שכר המדי" נשכר ע"י המחברת לקדם את המכירות?....
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 100 אורחים