ברמיהו כתב:1. איך יבוא ציטוט מקור בתוך סוגריים, כגון: ענין היראה וכו וכו (עיין היטב מה שכתב רבינו בחיי (שם, שם)) יש משהו לא נעים לעין בשני סימוני סוגריים רציפים.
2. תיבת וכו' בסוף ציטוט האם תבוא אחר הגרשיים שבסוף הציטטה או קודם להן? "בראשית ברא וכו'" או: "בראשית ברא" וכו'. - ה-וכו' שייך מעצם ענינו לתוך הציטוט אך גם כאן קיימת הבעיה של עודף סימני '''' שמקשים על ההבנה.
פלגינן כתב:1. את הסוגריים עם ציון המקור תביא לפני הציטוט, וכך לא יהיו שניים ברצף. יש מדקדקים שנוהגים בקינון של מוסגרים לעשות סוגריים מרובעים ועגולים לסירוגין = (עיין היטב מש"כ רב"ח [יג ד] ונראה...).
פלגינן כתב:2. האסתטי ביותר אחרי הגרשיים, ועוד יותר אסתטי [אם זה לא ממש ספר מקור] לעשות ... ולפתור את הבעיה. [לגבי הוכו' יש לחקור מה מהותו אם הוא רק סימן שיש המשך או שמונח בו ההמשך ונפ"מ בהל' שבת ואכמ"ל ונפ"מ לדבריך, אלא שכבר נהגו כנ"ל].
עיניו כיונים כתב:וכו' צריך להיות אחרי הגרשיים ואינו מן הציטוט. למה הדבר דומה? לדרשן המצטט ממקור ואינו רוצה להאריך ולצטט בשלימות ומפסיק ואומר "ושאר הענין שם".
גרשון כתב:עד כמה דין אחידות בספר עם מדורים שונים, כגון קובץ תורני?
ברמיהו כתב:1. איך יבוא ציטוט מקור בתוך סוגריים, כגון: ענין היראה וכו וכו (עיין היטב מה שכתב רבינו בחיי (שם, שם)) יש משהו לא נעים לעין בשני סימוני סוגריים רציפים.
2. תיבת וכו' בסוף ציטוט האם תבוא אחר הגרשיים שבסוף הציטטה או קודם להן? "בראשית ברא וכו'" או: "בראשית ברא" וכו'. - ה-וכו' שייך מעצם ענינו לתוך הציטוט אך גם כאן קיימת הבעיה של עודף סימני '''' שמקשים על ההבנה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 40 אורחים