ש. ספראי כתב:יש מצוה לזלזל בכל דבר?
מישהו עלום מוכן אולי לתרום 2000 שקל לאברכים נשגבים כאלה, שאגב, ישנם רבים כאלה. אז למה ישר לזלזל ולעקוץ?
גישת השיימינג המזלזלת, מקורה מהרחוב החילוני גס הרוח והבהמי. עטופה ברוח אריסטוקרטיה של ביקורת עניינית כביכול.
שברי לוחות כתב:ש. ספראי כתב:יש מצוה לזלזל בכל דבר?
מישהו עלום מוכן אולי לתרום 2000 שקל לאברכים נשגבים כאלה, שאגב, ישנם רבים כאלה. אז למה ישר לזלזל ולעקוץ?
גישת השיימינג המזלזלת, מקורה מהרחוב החילוני גס הרוח והבהמי. עטופה ברוח אריסטוקרטיה של ביקורת עניינית כביכול.
למה אולי?
ש. ספראי כתב:יש מצוה לזלזל בכל דבר?
מישהו עלום מוכן אולי לתרום 2000 שקל לאברכים נשגבים כאלה, שאגב, ישנם רבים כאלה.
בינוני כתב:"אין להם ולא היו להם מעולם דיני תורה". למה? ואם מישהו גנב אותו והזמין אותו לדין תורה? ואם קנה משהו יקר והיה לו דין תורה עם המוכר לגבי מקח טעות?
זו מעלה גדולה לוותר לאחרים בכל מחיר ולא לפנות אפילו לדין תורה? יש איזה פסול כלשהוא לברר את דין התורה כשיש שאלה ממונית?
מה דעת החברים?
(לתשומת לב. הט"ז והב"ח אינם זכאים למלגה!!!)
צופר הנעמתי כתב:אותי משהו אחר תפס בכתובת מייל - זה הרגל נפוץ לתעתק כ' ל-c ו-ק' ל-k, או שזה משהו פרטי של כותב המודעה?
המעיין כתב:להיפך.
אם אין אברכים כאלה ומנסים לייצר אותם באלפיים שקל לחודש אז אולי הרעיון מיותר ולא התגובות.
צופר הנעמתי כתב:אותי משהו אחר תפס בכתובת מייל - זה הרגל נפוץ לתעתק כ' ל-c ו-ק' ל-k, או שזה משהו פרטי של כותב המודעה?
בינוני כתב:"אין להם ולא היו להם מעולם דיני תורה". למה? ואם מישהו גנב אותו והזמין אותו לדין תורה? ואם קנה משהו יקר והיה לו דין תורה עם המוכר לגבי מקח טעות?
זו מעלה גדולה לוותר לאחרים בכל מחיר ולא לפנות אפילו לדין תורה? יש איזה פסול כלשהוא לברר את דין התורה כשיש שאלה ממונית?
מה דעת החברים?
(לתשומת לב. הט"ז והב"ח אינם זכאים למלגה!!!)
חזא (רבי בנאה. ע.ב.) דהוה כתיב באבולא (בשער העיר. דברי חכמה שנכתבו ע"י חכמיהם. ע.ב.) כל דיין דמתקרי לדין לא שמיה דיין אמר להו אלא מעתה אתא איניש מעלמא ומזמין (להו) לדינא פסליה אלא כל דיין דמתקרי לדין ומפקין מיניה ממונא בדין לאו שמיה דיין כתבו הכי ברם סאבי דיהודאי אמרי כל דיין דמתקרי לדין ומפקין מיניה ממונא בדין לאו שמיה דיין
יאיר כתב:גם לי הק' היה קשה בזה
אך כעת חככתי בדעתי שמא הוא מפני שיבטל תורה ומראה שממונו חביב עליו יותר מזמן לימוד התורה הקדושה ולא מקיים 'ובכל מאודך'.
הרע במיעוטו כתב:אני מסכים לשלם את הסכום הנ"ל כדי להיות בקביעות במצב הנ"ל.
מישהו רוצה שישלמו לו? ? יש מישהו שבשביל כסף הוא יכול אבל בלי כסף הוא לא יעשה את זה?
המעיין כתב:יאיר כתב:גם לי הק' היה קשה בזה
אך כעת חככתי בדעתי שמא הוא מפני שיבטל תורה ומראה שממונו חביב עליו יותר מזמן לימוד התורה הקדושה ולא מקיים 'ובכל מאודך'.
נפלא מאד. ועכשיו שעושה כן בשביל 2000 ש"ח מקיים בכל מאודך בהידור.
ש. ספראי כתב:יש מצוה לזלזל בכל דבר?
מישהו עלום מוכן אולי לתרום 2000 שקל לאברכים נשגבים כאלה, שאגב, ישנם רבים כאלה. אז למה ישר לזלזל ולעקוץ?
גישת השיימינג המזלזלת, מקורה מהרחוב החילוני גס הרוח והבהמי. עטופה ברוח אריסטוקרטיה של ביקורת עניינית כביכול.
יושב סתר כתב:להלן מנשר שהופץ בימים האחרונים בכמה כוללים.
דרומי כתב:נראה שהתורם האלמוני מחפש אנשים בעלי נפש עדינה, וכל סכסוך משחית במעט את נפשות שני הצדדים, גם אם שלא באשמתם
יאיר כתב:יושב סתר כתב:להלן מנשר שהופץ בימים האחרונים בכמה כוללים.
יוס'ל כתב:הכן התפרסם הכרוז המפונטז הנ''ל חוץ מבפורום כאן ?
המעיין כתב:מה זה משנה משתעשעים קצת.
יוס'ל כתב:יאיר כתב:יושב סתר כתב:להלן מנשר שהופץ בימים האחרונים בכמה כוללים.
אפשר שם / כתובת של 2 מהם ?
צורב מתחיל כתב:בכניסה ל"הליכות חיים" ראב"ד 20 ב"ב היה אתמול בבוקר הרבה דפים כאלו. (יש בבנין כ-7 כוללים).
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 204 אורחים