ברים כתב:שבילי דנהרדעא כתב:ברים כתב:אפשר להקים ממשלה גם אם 80% מהאזרחים לא יצביעו, וגם אחר הבחירות בכל מצב שיתפטר אחד מיד נכנס אחר תחתיו, ואיןבהצבעה בבחירות שום סיוע של קיום הממשלה.
לא שייך להגיד על מישהו שהוא מקיים ממשלה אם שום פעולה שלו אין יכולה בשום היכא תמצי להפיל המששלה או למנוע הקמתה.
כאשר אתה קונה משהו במדינת ישראל אתה מיד מפריש מסים על כרחך, ובכספך אתה מחזיק את כל תועבות המדינה כולל בתי ע''ז, וכולל החזקת בית המינים וכל המסתעף.
כאשר יש שטח פנוי והעירייה רוצה לתיתו לת''ת או בימ''ד או מקווה, ואתה במחאתך גורם שהשטח יינתן לטייאטער או בית ע''ז טו כל תועבה אחרת, אתה נושא באחריות מלאה לתוצאה, ואתה חייב להיות מבריח ארי מנכסי ממשלת הרשעה ולעשות כל טצדקי למיעקר ע''ז מארעא, ולא מועיל ע''ז תירוץ של שוא''ת.
כאשר אתה עושה דרכון אמריקאי אתה ''מצהיר בשבועה'' שאתה מקבל עליך כל חוקי המדינה
כאשר אתה עושה ''עליה'' כדי להרוויח כמה שקלים ומקבל ת.ז. הרי אתה בידים מגדיל את שלטון המינים , מדינה נמדדת בעולם כולו במספר אזרחיה ולא במספר המצביעים.
טענו בחטין והודו לו בשעורים, לא הכנסתי ראשי חלילה בין ההרים אלא הוסברתי שיטת הויוא"מ שלדעתך הוא המצאה, ולדעתו ז"ל יש בזה קיום הממשלה כי כעת הממשלה מתקיימת על ידך ואינו משנה מה היה קורה בלעדיך.
בעניין הצהרת אמונים כשאני עושה דרכון אמריקאי מבקשים שבועה או הצהרה.
וגבי ת"ז הם מבקשים להיות אזרח נאמן אבל לא להכיר בחוקי המדינה כסמכות עליונה מעל לסמכות התורה חלילה.
אל תענה לי בסיסמאות!
א. הוכחתי לך כי להיות אזרח המדינה הוא קיום הממשלה הרבה יותר מההצבעה בבחירות, ובמחיכ"ת, מה שקובע בשאלה הזו הזו הם חוקי המדינה ולא דעת הויוא"מ.
ב. גם החכי"ם לא מצהירים כי הם נאמנים למדינה מעל התורה ח"ו. לשון ההצהרה של החכי"ם דומה למדי,אלא שנוסף המילה ולחוקיה.
הבעיה זה פרשנות בית המשפט להצהרה. תהא סמוך ובטוח דגם את הצהרת האזרחות בימשפ יפרש באותה חומרא!
ומה תענה על ההצהרה לחוקי אמריקה?
והאיך אפשר להצהיר ''נאמנות'' למדינה שלדעת הויוא''מ היא חתיכא דאיסורא של מינות וכפירה וכל עבירות החמורות, ועל עצם הקמת המדינה צריך למסור נפש כדי להתנגד לה, נאמנות מאי קבעי הכא?