נשר כתב:בפמ"ג סי קג הביא נידון מאחרונים בתינוק שנפל לדבש רותח ה"י, והתירו מצד נטל"פ.
משמע שמצד הלכות בישול יש פליטה.
ועיין פת"ש סוף סמן ק"ד ששיך פליטה באדם חי.
לגבי החתולה בפוניבז', יש עוד סיבות להתיר, נטל"פ, מאוס וכו' .
נשר כתב:בפמ"ג סי קג הביא נידון מאחרונים בתינוק שנפל לדבש רותח ה"י, והתירו מצד נטל"פ.
משמע שמצד הלכות בישול יש פליטה.
ועיין פת"ש סוף סמן ק"ד ששיך פליטה באדם חי.
לגבי החתולה בפוניבז', יש עוד סיבות להתיר, נטל"פ, מאוס וכו' .
קוויטל כתב:שלח,
ועכשיו ברצינות, מה אם הניח פסטה (לוקשן) במרק והתברר שהיד סולדת בו, צריך למנוע מלאכול כל המרק שבו בליעת איסור ולהמתין בכדי שיעשו עד מוצ"ש?
קוויטל כתב:שלח,
למה השאלה על האצבע, מה עם הלשון עצמו...?
קוויטל כתב: אם הניח פסטה (לוקשן) במרק והתברר שהיד סולדת בו, צריך למנוע מלאכול כל המרק שבו בליעת איסור ולהמתין בכדי שיעשו עד מוצ"ש?
עושה חדשות כתב:איסור אכילת בשר אדם איננו דומה לשאר מאכ"א, אלא יסודו הוא משום שלא ניתנה הרשות ע"ז, ומה"ט אפי' אם חי מפליט טעמו, מ"מ ל"ש איסור על בליעות ופליטות מאיסור בשר אדם.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 487 אורחים