מעט דבש כתב:וממילא, במצב הקיים, צורת המדינה הקיימת היא חילול השם שאין כמוהו בעולם - הייצוג של כלל ישראל בעולם היא נציגות המדינה, אשר בעצם מהותה עומדת ומכרזת בעולם ש'ככל הגוים בית ישראל', ושכל המשמעות של 'עם ישראל' אינו אלא לענין 'ארץ מולדת' ותו לא. 'ותבואו ותטמאו את ארצי, ונחלתי שמתם לתועבה' (ירמיהו ב, ו).
ולזה יקרא 'קיבוץ גלויות'? לזה יקרא 'קיום דברי הנביאים'?
קיבוץ גלויות משמעותו:
"וידעו כי אני ד' אלקיהם אִתָּם, והמה עמי בית ישראל נאום ד' אלקים" (יחזקאל לד, ל).
"וידעו הגוים אשר ישארו סביבותיכם, כי אני ד' בניתי הנהרסות נטעתי הנשמה, אני ד' דברתי ועשיתי" (יחזקאל לו, לו).
חבל שאתה מתעלם ממה שיחזקאל אומר שם בפרק לו, ובעצם משבש לחלוטין את הדברים המפורשים שהוא אומר, ש
עם ישראל יחזור לארץ ישראל כשהוא יהיה במצב רוחני ירוד ולא תהיה לו זכות לחזור לא"י, ורק אח"כ, כשכבר יהיו בא"י, יזרוק ה' עליהם מים טהורים ויתן להם לב חדש (=תנועת תשובה?).
וזהו קיבוץ הגלויות וקיום דברי הנביאים. בדיוק כמו שבני אדם לא היו מתארים!
כב לָכֵן אֱמֹר לְבֵית-יִשְׂרָאֵל, כֹּה אָמַר ה' אלקים, לֹא לְמַעַנְכֶם אֲנִי עֹשֶׂה, בֵּית יִשְׂרָאֵל: כִּי אִם-לְשֵׁם-קָדְשִׁי אֲשֶׁר חִלַּלְתֶּם, בַּגּוֹיִם אֲשֶׁר-בָּאתֶם שָׁם.
כג וְקִדַּשְׁתִּי אֶת-שְׁמִי הַגָּדוֹל, הַמְחֻלָּל בַּגּוֹיִם, אֲשֶׁר חִלַּלְתֶּם, בְּתוֹכָם; וְיָדְעוּ הַגּוֹיִם כִּי-אֲנִי ה', נְאֻם ה' אלקים, בְּהִקָּדְשִׁי בָכֶם, לְעֵינֵיהֶם.
כד וְלָקַחְתִּי אֶתְכֶם מִן-הַגּוֹיִם, וְקִבַּצְתִּי אֶתְכֶם מִכָּל-הָאֲרָצוֹת; וְהֵבֵאתִי אֶתְכֶם, אֶל-אַדְמַתְכֶם.
כה וְזָרַקְתִּי עֲלֵיכֶם מַיִם טְהוֹרִים, וּטְהַרְתֶּם: מִכֹּל טֻמְאוֹתֵיכֶם וּמִכָּל-גִּלּוּלֵיכֶם, אֲטַהֵר אֶתְכֶם.
כו וְנָתַתִּי לָכֶם לֵב חָדָשׁ, וְרוּחַ חֲדָשָׁה אֶתֵּן בְּקִרְבְּכֶם; וַהֲסִרֹתִי אֶת-לֵב הָאֶבֶן, מִבְּשַׂרְכֶם, וְנָתַתִּי לָכֶם, לֵב בָּשָׂר.
כז וְאֶת-רוּחִי, אֶתֵּן בְּקִרְבְּכֶם; וְעָשִׂיתִי, אֵת אֲשֶׁר-בְּחֻקַּי תֵּלֵכוּ, וּמִשְׁפָּטַי תִּשְׁמְרוּ, וַעֲשִׂיתֶם.
כח וִישַׁבְתֶּם בָּאָרֶץ, אֲשֶׁר נָתַתִּי לַאֲבֹתֵיכֶם; וִהְיִיתֶם לִי, לְעָם, וְאָנֹכִי, אֶהְיֶה לָכֶם לֵאלֹקים.
כט וְהוֹשַׁעְתִּי אֶתְכֶם, מִכֹּל טֻמְאוֹתֵיכֶם
משולש כתב:א. אכן, לא רק בתקופת הציונים הגבילו עלייה, אבל מה שברור שלא הציונים הם אלו שברוב טובם "אפשרו" ליהודים לעלות לא"י. אלא רק להיפך.
ב. (האמת שזה ג') התעלמת מהחלק העיקרי בדברי: הציונות היא תחליף מקביל להתבוללות. ונובעת משנאת התורה והיהדות. ולא "כיסופים" או "געגועים" לאיזשהו דבר רוחני.
ד. האם מהספרדים אתה מביא ראיה? הרי רובם הועברו על דתם בתמימותם.
(אכן הם לא ככל העמים, כי בארה"ב מדפיסים שם ה' על הדולר, ובישראל הס מלהזכיר).
א. הציונים לא היו צדיקים אלא להיפך. אבל ה' בכוחו הגדול ובידו החזקה עשה את קיבוץ הגלויות
שהוא תכנן על ידם, על אפם ועל חמתם.
ב. הציונות היא תנועת כפירה בה' ובתורתו, אבל לא הרצל ולא אחד העם ודומיהם יכתיבו לקב"ה מה לעשות, וגם לא אני או אתה, ואם הקב"ה החליט להחזיר את עם ישראל לארצו, זה לא בגלל שהוא "השתכנע" מכנות וטוהר כוונתויהם של הציונים, אלא בגלל ש
רבות מחשבות בלב איש (הציונים) ועצת ה' היא תקום.
ג. זה סתם שיבוש היסטורי. רוב בני עדות המזרח לא שמרו כמעט מצוות גם קודם עלייתם ארצה. קרא את עדותו של נכד הבן איש חי, המתאר שלא היה לו מניין לתפילה בבגדד, עיר ואם בישראל, לפני קום מדינת ישראל. מי שחילן את עדות המזרח הייתה רשת אליאנס ובתי הספר שלה, שלא הייתה קשורה לציונות אלא לתנועת ההשכלה. כמובן שכאשר הגיעו לארץ ורוב הציבור היה חילוני, זה גרם למצב הזה להמשיך ולהתפתח.
העדה היחידה שהועברה על דתה בארץ ישראל ע"י הציונים, היא עדת התימנים.