ברמ"א בסימן תק"ס כתב שי"א שיש איסור בשמיעת כלי נגינה דווקא לבני מלכים שעומדים ושוכבים בכלי שיר ועפ"ז ראיתי שהגרש"ז אויערבך כתב להחמיר שלא לקום בבוקר עם מוזיקה (ספר שלהי דקייטא, גנוט, סימן י').
האם יש מי שנוהג להחמיר כן?
נהר שלום כתב:ברמ"א בסימן תק"ס כתב שי"א שיש איסור בשמיעת כלי נגינה דווקא לבני מלכים שעומדים ושוכבים בכלי שיר ועפ"ז ראיתי שהגרש"ז אויערבך כתב להחמיר שלא לקום בבוקר עם מוזיקה (ספר שלהי דקייטא, גנוט, סימן י').
האם יש מי שנוהג להחמיר כן?
נהר שלום כתב:ברמ"א בסימן תק"ס כתב שי"א שיש איסור בשמיעת כלי נגינה דווקא לבני מלכים שעומדים ושוכבים בכלי שיר ועפ"ז ראיתי שהגרש"ז אויערבך כתב להחמיר שלא לקום בבוקר עם מוזיקה (ספר שלהי דקייטא, גנוט, סימן י').
האם יש מי שנוהג להחמיר כן?
בר ישראל כתב:הגרשז"א זצ"ל החמיר בשעונות כאלו מפני הנימוק הזה (ראה הליכות שלמה על תפילה- יג:יח)
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 125 אורחים