לעומקו של דבר כתב:אולי כתבתי פעם.
פעם שאלו לו על האם כוס ח"פ נחשב כלי לעניין נט"י וכו'. (שהמנחת יצחק - קודמו בראבדו"ת - היה אבוהון דהמחמירים בזה)
ואישתפך חמימיה ואמר הלא חתיכת פלסטיק קטנה על הבקבוק למעלה נחשבת לכם לכלי, ואילו כלי המתוקן לשתיה באופן מושלם אינו כלי?...
ברים כתב:חלק מעניין הוא התמנותו כרב של שכונת זכרון משה.
זכרון משה היה ביכנ''ס ושכונה מודרנית למדי, עד כדי שביום העצמאות היו פורסים מפות על השולחנות.
זה היה כמדומני לאחר פטירת הרב הקודם הג''ר יעקב ברוידא זצ''ל, ותושבי השכונה רצו להכתיר רב מתקדם, חושבני הרב פרדס מתל אביב.
איש אחד נמוך קומה עם רצון חזק בשם ר' אהרן דוד מלאכי ניהל מערכת בחירות שלא היתה מביישת מערכת לכנסת, עם פאשקווילים כמנהג ירושלים וכו' והוא אשר הביא לתוצאה שלא תאומן, שזכרון משה יחד עם כל השכונה כולה הפכה למעוז של תורה ויראת שמים.
ברים כתב:ובראש רב שאאל''ט הקדיח תבשילו לבסוף ואכמ''ל
פרנקל תאומים כתב:ברים כתב:ובראש רב שאאל''ט הקדיח תבשילו לבסוף ואכמ''ל
אם כיוונת לרב שהוזכר, דע לך שרגליים לדבר שאך שקר ענו בו, ולחינם נפח את נשמתו זמן קצר לאחמ"כ מתוך צער גדול ועגמת נפש נוראה.
חוקרנוביץ כתב:פעם היה הלאום על פפסי והוא אמר מה נשתה? אנו לו סופר דרינק,חזר ואמר זה לא שתיה..[מפי השמועה]
חוקרנוביץ כתב:במחילה לבר אוריין,דברי חולין של ת"ח צריכין לימוד.
בן ירושלים כתב:היה תמיד נגד הבחירות לכנסת, אבל לא ראה בזה מהות הכל. הרבה דברים נוספים וחומרות יתירות בענין זה לא היו לרוחו.
בן ירושלים כתב:ידוע הסיפור שלקראת בחירתו של הרב זולטי לרבנות ירושלים , הבד"ץ ארגן עצרת מחאה גדולה נגד הכתרת רב לעיר. הגרי"י סבר שזה טוב שהרבנות תבחר רב בקנה מידה של הרב זולטי. כמובן הוא נאלץ מתוקף תפקידו להגיע לעצרת, וביקש לדבר אחרון. אחרי כל הנאומים המתישים הוא נעמד ואמר שכל מה שהיה לומר כבר נאמר ע"י קודמיו, וכולם יודעים את גודל האיסור וממילא אין לו מה להוסיף, ומי ששומע לנו ישמע ומי שלא שומע בלאו הכי לא ישמע ובשביל מה לדבר? והתישב.
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: בתוך הגולה ו־ 380 אורחים