בברכה המשולשת כתב:לא קראתי את דבריו של מ"א לפני שכתבתי (את מאמרו ראיתי רק עכשיו, באשכול הזה)- וכמדומני שיש לבחון את דבריו לאור המקורות שהבאתי (ולא להפך)
בברכה המשולשת כתב:א. הרי המו"מ הנ"ל הוא בדיוק אחת מהסיבות שכתבתי מה שכתבתי (ורמזתי על כך בצורה די ברורה)
ב. ולגבי המאמר של מ"א, הרי שלא ראיתי בכלל מקורות בדבריו, ואילו אני הבאתי מקורות מפורשים מגדול"י (ולא כתגובה לדבריו שהרי כלא הכרתי את מאמרו כשכתבתי)
עיק כתב:בברכה המשולשת כתב:א. הרי המו"מ הנ"ל הוא בדיוק אחת מהסיבות שכתבתי מה שכתבתי (ורמזתי על כך בצורה די ברורה)
ב. ולגבי המאמר של מ"א, הרי שלא ראיתי בכלל מקורות בדבריו, ואילו אני הבאתי מקורות מפורשים מגדול"י (ולא כתגובה לדבריו שהרי כלא הכרתי את מאמרו כשכתבתי)
א. אם המו"מ הוא הסיבה למה שכתבת, ממילא נפלו מקורותיך בבירא, שהרי מקורותיך הם רק אחד מצדדי המו"מ הנ"ל.
ב. אם "מקורות מפורשים מגדולי ישראל" הם מה שאמרו ת"ח בדור האחרון מסברא בעלמא (ואף לא כל המובאים במאמרך הם מן השורה הראשונה וד"ל), אינני רואה גריעותא בסברתו של הרב מ"א לעומת "מקורות" אלו.
בברכה המשולשת כתב:עיק כתב:בברכה המשולשת כתב:א. הרי המו"מ הנ"ל הוא בדיוק אחת מהסיבות שכתבתי מה שכתבתי (ורמזתי על כך בצורה די ברורה)
ב. ולגבי המאמר של מ"א, הרי שלא ראיתי בכלל מקורות בדבריו, ואילו אני הבאתי מקורות מפורשים מגדול"י (ולא כתגובה לדבריו שהרי כלא הכרתי את מאמרו כשכתבתי)
א. אם המו"מ הוא הסיבה למה שכתבת, ממילא נפלו מקורותיך בבירא, שהרי מקורותיך הם רק אחד מצדדי המו"מ הנ"ל.
ב. אם "מקורות מפורשים מגדולי ישראל" הם מה שאמרו ת"ח בדור האחרון מסברא בעלמא (ואף לא כל המובאים במאמרך הם מן השורה הראשונה וד"ל), אינני רואה גריעותא בסברתו של הרב מ"א לעומת "מקורות" אלו.
א. למו"מ הנ"ל היה מלכתחילה רק צד אחד (וכתבתי על כך במקום אחר)
ב. יהא לכב' אשר לכב'
בברכה המשולשת כתב:יעויין בקובץ הכי אתמר ב עמ' 41 - 44
עיק כתב:בברכה המשולשת כתב:יעויין בקובץ הכי אתמר ב עמ' 41 - 44
תודה. אני מבין שאתה בעיקר מתכוון לאותיות ח-י שם.
ישועה בקרוב כתב:עיק כתב:בברכה המשולשת כתב:יעויין בקובץ הכי אתמר ב עמ' 41 - 44
תודה. אני מבין שאתה בעיקר מתכוון לאותיות ח-י שם.
אולי אפשר לכתוב כאן את שכתוב שם.
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 555 אורחים