עיקר דבריו בנוים על נשות שלמה שכתוב שקיטרו לעז למרות שהוא גייר אותם ורוצה להוכיח מזה שאם בשעה שהתגירו היתה אמדנא שישמרו אחר כך . גם עם בסופו של דבר לא. שמרו . זה לא גורע מהגיור שהיה
שומר הלשון כתב:סיפר לי מישהו שדיבר עם הרב דיכובסקי ו הוא אמר לו שלדעתו יש להם רצון לשמור רק אחר הגיור הם נחשבים מומרים לתאבון כמו שכל יהודי נכשל בדברים למרות שרצונו באופן כללי לשמור במיחוד שרוב עם ישראל לא שומר מצות . ושהם הגרים יותר מעורבים עם הציבור הכללי ולא עם שומרי. מצות כך הבנתי את דבריו
שומר הלשון כתב:אולי כבודו יעלה את דבריו של הרב אפשטין
אני לא יודע אם כוונתך לאיזה איסור גמור כוונתך (כל גיור לשם אישות וד"א הוא דיעבד, ויש גם שאלה של לפנ"ע כלפי גר שייכשל בעתיד שעורר רשז"א), ומ"מ כבר פשט המנהג (מזמן ר' שלמה קלוגר לפחות, ואם מדובר רק מצד לשם-אישות מזמן הרמב"ם) לגייר גרים לשם אישות גם כשידוע שלא ידקדקו במצוות, וטעמם (של המגיירים, היו גם חולקים כידוע) משום שהמכשול באי גיורם גדול יותר, לדעתם. כמובן, יש מקום לויכוח מהו המכשול הגדול יותר וכו' וכו'.אוצר החכמה כתב:מה שאני מתפלא. שבכל הדיונים האלה (איני מתכוון לספרו של הרב דיכובסקי אלא לדיונים הפומביים) לא אומרים הסוברים שהגירות חל, שמכל מקום הוא איסור גמור לעשות כן וחובה להמנע מלעשות את זה, רק שאם עשו בדיעבד לדעתם הגירות חל.
אוצר החכמה כתב:מה שאני מתפלא. שבכל הדיונים האלה (איני מתכוון לספרו של הרב דיכובסקי אלא לדיונים הפומביים) לא אומרים הסוברים שהגירות חל, שמכל מקום הוא איסור גמור לעשות כן וחובה להמנע מלעשות את זה, רק שאם עשו בדיעבד לדעתם הגירות חל.
משולש כתב:כאן כתבו והביאו מסמכים שהמח' היא רק תיאורטית כי במציאות אין ספק שזה לא גיור.
למשל, כהכנה לגיור מלמדים אותם שבעה שבועות כפירה גמורה. כל הקורס מתנהל בתערובת פריצות וקלות ראש, והמגיירים יודעים מראש שזה ימשיך גם אחרי הגיור, כולל שירות הבנות בצבא שהוא יהרג ואל יעבור לכו"ע.
לוי כתב:רק להעיר שעצם שמו של האשכול נושא בקרבו מסר...
ידוע שהגרי"ש זצ"ל הורה ליתד נאמן להשמיט התואר הרב משמו של דרוקמן.
רבים מתלוננים על הציבור החרדי שנוהג להשמיט תואר הרב מרבנים שאינם לפי רוחו. אך בפעם הזאת, אין זו תלונה על הציבור החרדי אלא על מרן הגרי"ש זצ"ל.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 238 אורחים