עדיאל ברויאר כתב:נראה לי שיותר יועיל לחברים כאן שמישהו יהפוך את הקובץ לתמונות המוצגות בהודעה בלי צורך להוריד
מוצאי שנת השביעית תשע"ה
בר אוריין תנינא כתב:בעלי העינים החדות יוכלו להבחין בשינויים שהתרחשו בצוות הכותבים, ולא אאריך בזה.
רק זאת אומר מפי השמועה כי לקראת חנוכה אמור לצאת קובץ נוסף
במתכונת דומה לישורון על ידי חלק מן הכותבים והעורכים הותיקים.
ר_חיים_הקטן כתב:מוצאי שנת השביעית תשע"ה
סתירה מיניה וביה?
עדיאל ברויאר כתב:בר אוריין תנינא כתב:בעלי העינים החדות יוכלו להבחין בשינויים שהתרחשו בצוות הכותבים, ולא אאריך בזה.
רק זאת אומר מפי השמועה כי לקראת חנוכה אמור לצאת קובץ נוסף
במתכונת דומה לישורון על ידי חלק מן הכותבים והעורכים הותיקים.
איזו תועלת חשבת להביא לעולם בהודעה זו?
גילוי נאות - על אף קשריי עם "ישורון" אינני מונח בכל הקדרות הבוחשות הללו, ואינני יודע כמה זה נכון ואמיתי. ובלי קשר לקשריי איתם, ההודעה הזאת לא מצאה חן בעיניי כל עוד הכותב אינו מבאר את התועלת שלשמה נכתבה.
בר אוריין תנינא כתב:בפרט, שכפי הידוע לי חלק מחברי המערכת עדיין רשומים, גם בכרך זה, בגב השער מבלי שהיה להם יד ורגל בעריכת המהדורה.
חכם באשי כתב:בר אוריין תנינא כתב:בפרט, שכפי הידוע לי חלק מחברי המערכת עדיין רשומים, גם בכרך זה, בגב השער מבלי שהיה להם יד ורגל בעריכת המהדורה.
זו כבר עבירה ישנה. וד"ל...
ובכל אופן, עולם התורה ישמח לראות בחנוכה את הקובץ החדש של ותיקי העורכים, יגדיל תורה ויאדיר.
בר אוריין תנינא כתב:ואולם לדעתי, אין זה הוגן שחברה משנה את התמהיל או את הרכיבים שבעיסתה ואינה מודיעה על כך לציבור.
ציבור כתב:לומר שכתבו שמות של עורכים לשעבר נגד רצונם, נראה קצת מחודש. ואדרבה, חשוב להגיד את השמות שלהם ונשמע האם זה כך
ציבור כתב:חכם באשי כתב:בר אוריין תנינא כתב:בפרט, שכפי הידוע לי חלק מחברי המערכת עדיין רשומים, גם בכרך זה, בגב השער מבלי שהיה להם יד ורגל בעריכת המהדורה.
זו כבר עבירה ישנה. וד"ל...
עבירה. "נישט וייניגער?" - "לא פחות?"
קלונימוס הזקן כתב:אולי במקום העיסוק ב"קנאת סופרים" שנקווה שתרבה חכמה, ישיג מישהו את אישור המערכת ואישור של ר"י ענבל להעלאת מאמרו המפתיע [!] שנדפס בקובץ זה?
אורח כתב:http://forum.otzar.org/forums/viewtopic.php?f=19&t=3377#p241056
ישראל אליהו כתב:שמעתי שמישהו העלה אפשרות למדוד את המקום הרחב שבאצבע, לא בצד שישנה הציפורן, אלא לסובב את האגודל חצי סיבוב, ולמדוד מפנים האגודל לבחוץ.
ישראל אליהו כתב:עד כמה שידוע לי, כיום רוב האגודלים הם כ2.2 [דהיינו בין החזו"א לגחנ"א].
שמעתי שמישהו העלה אפשרות למדוד את המקום הרחב שבאצבע, לא בצד שישנה הציפורן, אלא לסובב את האגודל חצי סיבוב, ולמדוד מפנים האגודל לבחוץ.
אני מסביר את עצמי טוב?
אמסטרדם כתב:מצו"ב מאמר הגר"י ענבל - ברשות העורך.
צעיר_התלמידים כתב:ישראל אליהו כתב:עד כמה שידוע לי, כיום רוב האגודלים הם כ2.2 [דהיינו בין החזו"א לגחנ"א].
שמעתי שמישהו העלה אפשרות למדוד את המקום הרחב שבאצבע, לא בצד שישנה הציפורן, אלא לסובב את האגודל חצי סיבוב, ולמדוד מפנים האגודל לבחוץ.
אני מסביר את עצמי טוב?
מאמרי פרופ' אברהם גרינפלד במוריה.
יוצא פוניבז' כתב:אודות פרסום מאמר זה וכן על הנהגת הקה"י
פלוריש כתב:יוצא פוניבז' כתב:אודות פרסום מאמר זה וכן על הנהגת הקה"י
אז מה זה אומר? שהגרשז"א היה חבר של "חבר לאיש משחית"?
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 430 אורחים