הב"י באו"ח סי' ח' מביא ירושלמי שנזכר בארחות חיים ש"כל הברכות בעמידה".
והעירו האחרונים עי' בברכי יוסף ועוד, שאינו בירושלמי שבידינו.
ואילו במור וקציעה בסי' ח' תמה על המג"א כי בירושלמי כתוב שהדין שכל הברכות בעמידה נלמד מ'עגלון' שכאשר בא אליו הנביא בדבר ה' קם.
דבר זה לא נזכר בשום אחד מן הפוסקים, שפילפלו בטעמו של הירושלמי. ואילו המור וקציעה מעתיק זה, כאילו הירושלמי הזה גלוי לכל העמים. והעיר כבר ב'פתח הדביר' שם שנראה שהיה בידו הירושלמי.
וכאן הבן שואל, האם ידוע שהיה למור וקציעה כת"י נדירים מסוג זה שלא נודעו לרבים.
ואיך זה לא טרח לציין שנמצא אצלו כזה ירושלמי שאינו בספרי הדפוס.
אין בידי מור וקציעה שבהוצאת מכון ירושלים, אני מניח שהעירו ע"ז שם,
מי שישנו אצלו, יואיל בטובו להודיעיני מה כתבו בזה שם.