תוכן כתב:למה כל השאר הם "הרב" בעוד שפרופסור שפיגל הוא "ר' "? האם הוא נופל מאחד מהם בתורה, בחכמה או ביראת שמים?
עדיאל ברויאר כתב:ישורון כרכים כב, כו-כח הועלו כעת להיברובוקס
(וכן קובץ פליטת סופרים גליון א. כמדומה שנדפס בשנת תשע"ב, או תשע"א. מאז עבר הקובץ כברת דרך משמעותית)
תוכן כתב:נניח שאמרו לו כך, אנו מעוניינים לפרסם את דבריך שאתה מוציא לאור אבל לא נוכל להעניק לך התואר "הרב" מכיון שבעבר היית פרופסור. ומכיון שיותר משהעגל רוצה לינוק וכו' מסכים הפרופסור אמריטוס לתנאי הזה, אז מבחינת חושן משפט הכל בסדר, ועדיין יש לתהות האם נכון הוא לפאר קובץ תורני על ידי בזיון יהודי אחר?
אב בבינה כתב:פליטת סופרים הוחלף לקובץ חצי גיבורים
נוה הלבנון כתב:תוכן כתב:נניח שאמרו לו כך, אנו מעוניינים לפרסם את דבריך שאתה מוציא לאור אבל לא נוכל להעניק לך התואר "הרב" מכיון שבעבר היית פרופסור. ומכיון שיותר משהעגל רוצה לינוק וכו' מסכים הפרופסור אמריטוס לתנאי הזה, אז מבחינת חושן משפט הכל בסדר, ועדיין יש לתהות האם נכון הוא לפאר קובץ תורני על ידי בזיון יהודי אחר?
לא כ"כ מבין מאין באת ולאן אתה הולך.
בכל מקרה אני חושב שלקחת מאמר מפרופסור ולהדפיסו בקובץ המיועד לבני תורה ועוד לתת לפרופסור את התואר " ר' ", זה אמור להיות כבוד גדול בשבילו.
תוכן כתב:נוה הלבנון כתב:תוכן כתב:נניח שאמרו לו כך, אנו מעוניינים לפרסם את דבריך שאתה מוציא לאור אבל לא נוכל להעניק לך התואר "הרב" מכיון שבעבר היית פרופסור. ומכיון שיותר משהעגל רוצה לינוק וכו' מסכים הפרופסור אמריטוס לתנאי הזה, אז מבחינת חושן משפט הכל בסדר, ועדיין יש לתהות האם נכון הוא לפאר קובץ תורני על ידי בזיון יהודי אחר?
לא כ"כ מבין מאין באת ולאן אתה הולך.
בכל מקרה אני חושב שלקחת מאמר מפרופסור ולהדפיסו בקובץ המיועד לבני תורה ועוד לתת לפרופסור את התואר " ר' ", זה אמור להיות כבוד גדול בשבילו.
אם כל שאר הכותבים בקובץ היו ת"ח מופלגים ויר"ש מרבים, ומכניסים ד"ת מפרופסור אחד אז אה"נ לכבוד גדול יחשב לו. אבל מכיון שלמעשה כותבים רבים אינם עולים על הפרופסור לא בתורה, לא בחכמה ולא ביראה, אז למה יגרע חלקו? וכי מכיון שבעבר היה פרופסור אז מגיע לו בזיונות בפרהסיא? הרי גם אלו שכותבים שם מן הסתם גם חטאו בעבר, אז למה להם מתייחסים בסלחנות ולחטא הפרפסורה שבעבר יסורין ויוה"כ תולין אבל לא מכפרים?
עשוי לנחת כתב:כמדומני שזו דרישה נחרצת של ר' שפיגל שלא לכתוב עליו יותר מאשר ר'.
מה שנכון נכון כתב:עשוי לנחת כתב:כמדומני שזו דרישה נחרצת של ר' שפיגל שלא לכתוב עליו יותר מאשר ר'.
במוריה, ירושתנו, אור ישראל נכתב עליו הרב.
זסבה כתב:אם יש מי שיכול לאשר או להכחיש סיפור תמוה ומוזר שהרב ענבל בקובץ ישורון מביא על הדלקת מאורר בשבת לחלשים וחולים ח"ו. ?
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: א. חיים ו־ 193 אורחים