שטייגעניסט כתב:בלי להתערב בגוף השאלה [זו בכלל לא חידה], רק אציין שישנם פוסקים שסוברים שהמצוה לקנות מאחיך אינה חיוב אלא עצה טובה כי הגוי ירמה אותו מה שאין כן היהודי, ולדעתם אין זה מצוה אלא עצה טובה, ולפי"ז השאלה לא מתחילה.
ישראל אליהו כתב:שטייגעניסט כתב:בלי להתערב בגוף השאלה [זו בכלל לא חידה], רק אציין שישנם פוסקים שסוברים שהמצוה לקנות מאחיך אינה חיוב אלא עצה טובה כי הגוי ירמה אותו מה שאין כן היהודי, ולדעתם אין זה מצוה אלא עצה טובה, ולפי"ז השאלה לא מתחילה.
איני מבין כלל מה כוונתך!
ישראל אליהו כתב:איך יכול להיות ששני מוצרים זהים, מאותם רכיבים בדיוק. על אחד כתוב כשל"פ, ועל השני לא כתוב. את הכשל"פ יהיה אסור לאכול, ואת השני מותר?
ארי כתב:ישראל אליהו כתב:איך יכול להיות ששני מוצרים זהים, מאותם רכיבים בדיוק. על אחד כתוב כשל"פ, ועל השני לא כתוב. את הכשל"פ יהיה אסור לאכול, ואת השני מותר?
מצות מכונה בערב פסח
אותם מרכיבים ובערב פסח אסור לאכול מצות אם הם כשרים לפסח אבל אם המצות אינם כשרים לפסח אלא חמץ גמור מותר (ויש אוסרים דטעמו כטעם המצה...)
מאיר חכמים כתב:בשר שהוקדש לשם פסח, בזמן הזה.
ישראל אליהו כתב:איך יכול להיות ששני מוצרים זהים, מאותם רכיבים בדיוק. על אחד כתוב כשל"פ, ועל השני לא כתוב. את הכשל"פ יהיה אסור לאכול, ואת השני מותר?
ישראל אליהו כתב:
איך יכול להיות ששני מוצרים זהים, מאותם רכיבים בדיוק. על אחד כתוב כשל"פ, ועל השני לא כתוב. את הכשל"פ יהיה אסור לאכול, ואת השני מותר?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 50 אורחים