שלח כתב:האם בגלל שזה לא דין תורה כולם חפים מפשע וזה היחס לכולם במיוחד שהיה שימוש בעד מדינה והוא לא נאמן, או בגלל שיש רגליים לדבר למיחש בעי
חכם באשי כתב:אכן, ממש ממש שאלה 'כבדת משקל'. רק מעניין שכל שאלות מסוג אלו יוצאות מפתחו של ניק מסויים.
ומשכורת חודשית עד סוף ימיו וטיפולי שיניים חינם...משולש כתב:שהרי מה היא עסקת "עד מדינה" או "עסקת הטיעון" המדוברת אם לא מתן שוחד (הסכמה על עונש מופחת ועל אי ערעור בפרשה אחרת כדי שתאמר מה שהיא מתבקשת לומר...)
הרב בברכה המשולשת ציין לעיל לאיזה מאמר הדן בזה, אך כבעוד פעמים זה נשאר בגדר ציון, ואף אחד לא זיכנו במאמר זה.משולש כתב:מיותר לומר שבדין תורה מושגים כמו "עד מדינה" או "עסקת טיעון" מהסוג הנידון אינם באים כלל בחשבון.
מבקש תורה כתב:אני לא מבין מה קורה כאן. ואיך זה לא נמחק כבר ע"י ההנהלה.
ברור שאז בשעת מעשה הם לא עברו שום איסור, הם לא דיינים שיש להם איסור נטילת שוחד, וכך התנהלו הדברים לתפארת המדינה עשרות שנים בכל מקום,
וא"כ היה להם הוראת היתר וממילא דינם כשוגג, ורק יש לדון לגבי החילול ה' שיצא מזה, אבל היום מסתמא כבר חילול ה' גם אין דאצל החילונים הדברים הנ"ל מצויים פי כמה.
ו
מבקש לדעת כתב:בס"ד
רק עתה ראיתי והזדעזעתי, על הנושא שהועלה כאן על ידי איזה ציוני-דתי, שהשקפותיו קלוקלות ומכבדות כל עושי רשעה שהפורום לא מתכבד בגינו.
מה היחס הנכון למורשעי הולילנד? היחס הנכון והיחידי בעולם הוא התורה הקדושה.
מה היחס למי שהרשיע את מורשעי הולילנד?
ובכן זהו היחס:
כָּל-הָעֹשֶׂה מְלָאכָה בְּיוֹם הַשַּׁבָּת, מוֹת יוּמָת.
וְאִישׁ אֲשֶׁר-יִשְׁכַּב אֶת-אִשָּׁה דָּוָה, וְגִלָּה אֶת-עֶרְוָתָהּ אֶת-מְקֹרָהּ הֶעֱרָה, וְהִוא, גִּלְּתָה אֶת-מְקוֹר דָּמֶיהָ וְנִכְרְתוּ שְׁנֵיהֶם, מִקֶּרֶב עַמָּם.
כִּי כָל-הַנֶּפֶשׁ אֲשֶׁר לֹא-תְעֻנֶּה, בְּעֶצֶם הַיּוֹם הַזֶּה וְנִכְרְתָה, מֵעַמֶּיהָ. וְכָל-הַנֶּפֶשׁ, אֲשֶׁר תַּעֲשֶׂה כָּל-מְלָאכָה, בְּעֶצֶם, הַיּוֹם הַזֶּה וְהַאֲבַדְתִּי אֶת-הַנֶּפֶשׁ הַהִוא, מִקֶּרֶב עַמָּהּ.
בקיצור אם הי' בית משפט אמת הוא היה דן את אותם שופטים-מורשעים בעבירות החמורות שבחמורות, איזו נאמנות יש להם לקחת צדיק ולהרשיעו? יש כאן הרשעה? יש כאן כנופיית רשעי עולם, שליחי הס"מ, שכל רצונם להצר ולהכרית כל יהודי שנמנה על החרדים לדבר ה' ביחיד ובציבור, ולכן כל נושא שקשור לציבור החרדי בכל תחום שהוא ידוע מראשית מה תהיינה תוצאות ה'משפט'.
מי שמחניף לרשע סופו נופל בידו (עיין פרשת עמונה, הם כנראה צריכים עוד כמה סטירות כדי לדעת להאמין בתורה ולא במרשיעי ברית).
צולניק כתב:מבקש לדעת כתב:בס"ד
רק עתה ראיתי והזדעזעתי, על הנושא שהועלה כאן על ידי איזה ציוני-דתי, שהשקפותיו קלוקלות ומכבדות כל עושי רשעה שהפורום לא מתכבד בגינו.
מה היחס הנכון למורשעי הולילנד? היחס הנכון והיחידי בעולם הוא התורה הקדושה.
מה היחס למי שהרשיע את מורשעי הולילנד?
ובכן זהו היחס:
כָּל-הָעֹשֶׂה מְלָאכָה בְּיוֹם הַשַּׁבָּת, מוֹת יוּמָת.
וְאִישׁ אֲשֶׁר-יִשְׁכַּב אֶת-אִשָּׁה דָּוָה, וְגִלָּה אֶת-עֶרְוָתָהּ אֶת-מְקֹרָהּ הֶעֱרָה, וְהִוא, גִּלְּתָה אֶת-מְקוֹר דָּמֶיהָ וְנִכְרְתוּ שְׁנֵיהֶם, מִקֶּרֶב עַמָּם.
כִּי כָל-הַנֶּפֶשׁ אֲשֶׁר לֹא-תְעֻנֶּה, בְּעֶצֶם הַיּוֹם הַזֶּה וְנִכְרְתָה, מֵעַמֶּיהָ. וְכָל-הַנֶּפֶשׁ, אֲשֶׁר תַּעֲשֶׂה כָּל-מְלָאכָה, בְּעֶצֶם, הַיּוֹם הַזֶּה וְהַאֲבַדְתִּי אֶת-הַנֶּפֶשׁ הַהִוא, מִקֶּרֶב עַמָּהּ.
בקיצור אם הי' בית משפט אמת הוא היה דן את אותם שופטים-מורשעים בעבירות החמורות שבחמורות, איזו נאמנות יש להם לקחת צדיק ולהרשיעו? יש כאן הרשעה? יש כאן כנופיית רשעי עולם, שליחי הס"מ, שכל רצונם להצר ולהכרית כל יהודי שנמנה על החרדים לדבר ה' ביחיד ובציבור, ולכן כל נושא שקשור לציבור החרדי בכל תחום שהוא ידוע מראשית מה תהיינה תוצאות ה'משפט'.
מי שמחניף לרשע סופו נופל בידו (עיין פרשת עמונה, הם כנראה צריכים עוד כמה סטירות כדי לדעת להאמין בתורה ולא במרשיעי ברית).
שכחת שגם אנשים חילונים הורשעו בפרשת הולילנד???????
שכחת שאותם אנשים שהורשעו השתמשו עם הכסף של כלל תושבי ירושלים לקידום האינטרסים האישיים ומילוי קופתם במזומנים??????
למאי_נמ? כתב:ב) האם פסקי בתי-המשפט נאמנים או לא. זו שאלה שצריכה לעלות הן במישור העקרוני והן במישור הספציפי ביחס לכל דיון. (רק להעיר, בדר"כ, והן - עפ"י הפרסומים בתשקורת - במשפט הנוכחי, ההסתמכות על עד מדינה היא רק בצירוף לראיות אחרות המחזקות את דבריו). גם דיון זה הוא חשוב מאד (למשל, האם להעסיק אדם שהורשע בביהמ"ש החילוני בעבירות שיש בהן נזק לציבור), וכדאי לעסוק בו פחות בהקשר של הפרשיה הנוכחית ויותר בהקשר הכולל של היחס למורשעי ביהמש"פ החילוני.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 315 אורחים