יש לי שתי הערות
א. טענו כאן כמה על הרב אזרחי למה אינו מברך כל פעם שרואה את הרב שטיינמן. ולא הבנתי מאיפה הם יודעים, וכי לא זזה ידם מתוך ידו, או שראו כן ברוה"ק. ברור לי שאה"נ בכל פעם שעברו 30 יום בירך הרב אזרחי על הרב שטיינמן. אני לא מבין מאיפה כ"כ פשוט לכם לא כך.
הפעם הזאת היא הפעם הראשונה שעשה כן הפומבי, כי היה לו מטרה בזה, להראות את דעתו. אבל מנין לכם שלא עשה כך תמיד?
ב. טענו כאן שאם היו עושים כך לאדמו"ר מחב"ד היינו מוחים. ואני לא מבין בכלל,מה פתאום לצאת מנקודת הנחה שהיינו מוחים, מ"ש הרב שטיינמן או כל ת"ח גדול אחר? הרי אין שום ויכוח שהרב שטיינמן הוא ת"ח, אז למה צריך למחות?
דוקא הדוגמא מחב"ד אינה טובה, כי יש בציבור הרבה שחושבים שאין לו דין ת"ח, ומסתמא הם היו מוחים, אבל בוא ניקח לדוגמא את האדמו"ר מגור. אני אישית הייתי מברך עליו (אם לא הייתי שוכח) אפי' שאני רחוק מגור כרחוק מזרח ממערב.
בן החבורה כתב: יתכן שהוא ביקש ממאן-דהו שייצא ממנו יד"ח כדי שיוכל לברך וכל ברכתו היתה בעצם עבור ההוא.
יש בעיה להוציא יד"ח מישהו שיודע לברך, אם אתה לא רוצה לצאת ידי חובה. אם אני זוכר טוב זה מח' שו"ע ורמ"א. ואני לא זוכר דברים יותר ברורים