ישבב הסופר כתב:להרב יוסף כהן-צדק מלבוב-לונדון - קינה על מות הרב נתן מרכוס אדלר
http://hebrewbooks.org/46930
תוכן כתב:יש גם ספר מדבר שי"ן שכל תיבה מתחילה בשין אם איני טועה.
יאיר כתב:קצת מוזר שחיבור קראי יעסוק בי"ג עקרים, לא?
(השאלה כמובן לא על יתר).
איש_ספר כתב:ובלי היצירה הנפלאה הזו אין האשכול שלם...
http://www.otzar.org/aspcrops/141182_90 ... 122013.asp
ישבב, עכשיו תורך לכתוב לאובמה מלכך...
אערכה אבוננה אשוב אבין אדע, אכן!
בבואי בצל באי בית בונני בינה.
גמול גדול גמלתי גאים, גת גותתים,
דרך דריכת דוהרי דולקים דבבו דיבה.
הה! האמנה הבאים הנובלים הגו הגה?
ואני ותיק ונעים ולא ויעדתי ועד!
זמר זליגת זוכרי זעף, זמירת זבול,
חנינה חוננתי, חוס חמול, חן חנון!
טוהר טוב טעמתי, טללי טרם טנף,
יידע יבין ישמע, יודעי ייעוד יסכימו
כל כבוד, כל כליל כתר - כתות כאבן.
לא למד למען לקח ליבוב לועגים להרוס,
מנוס מפלט משכן מיושב, מחה מרד!
נס נוססתי, נעימה נהמתי, נוגה נהייתי,
סגור סגידת סוערי סלף! סיגים סעה!
עוז עיים - עוללי עם עולם עונים ענוות עד.
פאר פדות, פילול פניני פועלים פותחי פתח.
צוה ציווי: צילצל צמת! צר צלוב! צדק!
קרא קול, קנא קנאת קריאי קץ קמים.
רוננו! ריב ריעצנו! רוע ריצצנו! רינת רעים.
שובה שלח שבת, שמח ששון - שונאים שעו!
תתן תגמול, תשוב תתענג תהא תהילה!
ארזי ביתר כתב:גם אני הותקפתי על ידי אותו ניק, במצבור התפתלויות לשוניות לא מובנות. תמה אני על דברי ישבב, שכינה את שירו זה כמעשה ידי אמן. לצערי הרב, לא נראה לי שיש קשר בין מילה אחת לשניה.
ארזי ביתר כתב:גם אני הותקפתי על ידי אותו ניק, במצבור התפתלויות לשוניות לא מובנות. תמה אני על דברי ישבב, שכינה את שירו זה כמעשה ידי אמן. לצערי הרב, לא נראה לי שיש קשר בין מילה אחת לשניה.
חזור אל “אָשִׁירָה נָּא לִידִידִי”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים