האם דנו הפוסקים על שמיעת שירת בנותיו הבוגרות של אדם, שהן ודאי נידות?
ומה לגבי שירה של זמירות שבת וכיו"ב עמהן בצוותא?
אפרקסתא דעניא כתב:האם דנו הפוסקים על שמיעת שירת בנותיו הבוגרות של אדם, שהן ודאי נידות?
ומה לגבי שירה של זמירות שבת וכיו"ב עמהן בצוותא?
עשוי לנחת כתב:אפרקסתא דעניא כתב:האם דנו הפוסקים על שמיעת שירת בנותיו הבוגרות של אדם, שהן ודאי נידות?
ומה לגבי שירה של זמירות שבת וכיו"ב עמהן בצוותא?
ראה בספר הליכות בת ישראל בשם הגריש"א שיש להקל בזמירות שבת דווקא כשאין פסוקים.
ויש בזה בשבט הלוי בכ"מ, אשי ישראל בשם הגרשז"א והגרח"ק, תשובות והנהגות (ח"א קלח) ועוד.
אפרקסתא דעניא כתב:עשוי לנחת כתב:אפרקסתא דעניא כתב:האם דנו הפוסקים על שמיעת שירת בנותיו הבוגרות של אדם, שהן ודאי נידות?
ומה לגבי שירה של זמירות שבת וכיו"ב עמהן בצוותא?
ראה בספר הליכות בת ישראל בשם הגריש"א שיש להקל בזמירות שבת דווקא כשאין פסוקים.
ויש בזה בשבט הלוי בכ"מ, אשי ישראל בשם הגרשז"א והגרח"ק, תשובות והנהגות (ח"א קלח) ועוד.
יישר כח. היכן באשי ישראל, במטו?
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 256 אורחים