אדם נשבע שלא יאכל כזית לחם.
האם גם בכה"ג שיטת הרמב"ם שיש איסור חצי שיעור? דלענ"ד יש מקום לומר שבכה"ג שאמר במפורש כזית יהיה הדין שמותר גם אליבא דהרמב"ם.
אודה למי שיאיר עיני בסברה או במראה מקום
מיללער כתב:להראשונים הנ"ל שסוברים דבשבועה יש גם איסור חצי שיעור, מהו בנשבע שלא יאכל ככר זו ורוב הככר נשרפה ונשארה ממנה רק חצי שיעור, האם יהי' אסור לאכלו מדין חצי שיעור - האם זה תלוי בביאור הטעם של חזי לאצטרופי (סיבה או סימן) כמו ברגע שלפני מוצאי יו"ט
אשמח לקבל מראי מקומות שדנים על זה הנידון
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 56 אורחים