תרשישי כתב:עי' שדי חמד (מערכת חתן וכלה אות י"א), וס' אור המאיר (סוכות ד"ה עוד יש לרמוז ענין הלולב).
צופה_ומביט כתב:תרשישי כתב:עי' שדי חמד (מערכת חתן וכלה אות י"א), וס' אור המאיר (סוכות ד"ה עוד יש לרמוז ענין הלולב).
כמדומה שם כתבו שניהם רק לגבי מה שהכלה שולחת לחתן טלית מצוייצת ביום החופה. האם מוזכר שם שיקשור בעצמו? ואדרבה, כמדומה משמע שם שלא הוא יקשור.
תרשישי כתב:ודרך אגב שאשה תעשה ציצית זה אינו כ"כ פשוט והרמ"א באו"ח סי' י"ד סעיף א' מחמיר בזה לכתחילה ואכמ"ל.
תרשישי כתב:שו"ר בשו"ת באר משה ח"ח סי' ע"ג אות ט' שמביא מנהג זה.
חיס כתב:תרשישי כתב:שו"ר בשו"ת באר משה ח"ח סי' ע"ג אות ט' שמביא מנהג זה.
שם כתוב בסוגריים: כי הדרך שהחתן קושר הציצית לפני חתונתו עכ"ל. אבל לא כתוב ביום החתונה.
תרשישי כתב:חיס כתב:תרשישי כתב:שו"ר בשו"ת באר משה ח"ח סי' ע"ג אות ט' שמביא מנהג זה.
שם כתוב בסוגריים: כי הדרך שהחתן קושר הציצית לפני חתונתו עכ"ל. אבל לא כתוב ביום החתונה.
אם החתן קיבל את הציצית רק ביום החופה כנ"ל בשם השדי חמד ועוד, ע"כ הוא קושרם ג"כ ביום חופתו, דוק ואשכח.
מי אנוכי כתב:לא בהכרח, יכול להיות שאחד אחר יקשור בשבילו ביום החופה אחרי שהכלה תשלח לו את הציצית
ומי אמר שדווקא הוא?
תרשישי כתב:עי' באות י"א - https://beta.hebrewbooks.org/reader/rea ... hlts=&ocr=
יוסף חיים אוהב ציון כתב:תרשישי כתב:עי' באות י"א - https://beta.hebrewbooks.org/reader/rea ... hlts=&ocr=
כלפי לייא?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 126 אורחים