ברשילא כתב:אולי אתה מחליף עם 13 מידות של הגרי"ס?
שר"ב עפשטיין בספרו מקור ברוך ("שכל דמיון בין המתואר בו לבין המציאות הוא מקרי בהחלט" - נאם מונדשיין) ייחסם לגרי"ס, אבל אינם ממנו כלל, אלא מספר חשבון הנפש לר"מ לאפין (והפולומוס שבעקבותיו).
ראה תנועת המוסר ח"א עמ' 281 (במהדורת ירושלים תשל"ד - שבאוצר), ובהערת שוליים שם.
וראה בתנועת המוסר שם עמ' 258, הדרכה כיצד ללמוד מוסר.
אליסף כתב:אולי כוונתך לדברי ר' איצלה בלאזר בסוף הקדמתו לאור ישראל עיי"ש
אליסף כתב:איתן נוי כתב:אליסף כתב:אולי כוונתך לדברי ר' איצלה בלאזר בסוף הקדמתו לאור ישראל עיי"ש
מה ראית שם?
אליסף כתב:איתן נוי כתב:אליסף כתב:אולי כוונתך לדברי ר' איצלה בלאזר בסוף הקדמתו לאור ישראל עיי"ש
מה ראית שם?
תיקון: בסוף מאמר שערי אור, סימן ח - י"ב, עשר יסודות בחדושו של ר' ישראל.
ובקצור הובא בסוף הקדמת רש"ז ליבוביץ לסדרת 'אורי אורות המוסר'
איתן נוי כתב:אליסף כתב:איתן נוי כתב:אליסף כתב:אולי כוונתך לדברי ר' איצלה בלאזר בסוף הקדמתו לאור ישראל עיי"ש
מה ראית שם?
תיקון: בסוף מאמר שערי אור, סימן ח - י"ב, עשר יסודות בחדושו של ר' ישראל.
ובקצור הובא בסוף הקדמת רש"ז ליבוביץ לסדרת 'אורי אורות המוסר'
שערי אור-לא רואה שם אשמח אם תוכל להעלות לכאן.
תוכן כתב:ר' אברהם גורביץ ראש ישיבה דגייטסהעד אמר לי שר' ישראל חידש ג' חידושים. לקבוע מקום ללימוד מוסר, לקבוע זמן ללימוד מוסר, ולימוד מוסר בהתפעלות. אני מניח שקיבל ג' חידושים אלו מאביו או רבותיו.
איתן נוי כתב:תבא כתב:איתן נוי כתב:אליסף כתב:איתן נוי כתב:אליסף כתב:אולי כוונתך לדברי ר' איצלה בלאזר בסוף הקדמתו לאור ישראל עיי"ש
מה ראית שם?
תיקון: בסוף מאמר שערי אור, סימן ח - י"ב, עשר יסודות בחדושו של ר' ישראל.
ובקצור הובא בסוף הקדמת רש"ז ליבוביץ לסדרת 'אורי אורות המוסר'
שערי אור-לא רואה שם אשמח אם תוכל להעלות לכאן.
היכן ראית במאמר המצורף,עשרה תנאים?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 46 אורחים