עזרי כתב:שלו' לחברי הפורום
האם יש מקור לכך שיש סגולה להחזיק סלעים שנעשה בהם פדיון הבן
והאם יש מקור שזה סגולה לעשירות
עזרי כתב:שלו' לחברי הפורום
האם יש מקור לכך שיש סגולה להחזיק סלעים שנעשה בהם פדיון הבן
והאם יש מקור שזה סגולה לעשירות
באמונתו כתב:עזרי כתב:שלו' לחברי הפורום
האם יש מקור לכך שיש סגולה להחזיק סלעים שנעשה בהם פדיון הבן
והאם יש מקור שזה סגולה לעשירות
ראה המצורף פה:
עזרי כתב:גם אני לא מצאתי
בבקשה פרט כוונתך
אראל כתב:יש מימרא מהרה"ק רבי צבי מרימאנאוו זצ"ל, אבל לא לשם 'סגולה', אלא שהתבטא שזה היותר 'כשר געלט' ההכי שייך, שזיכתה לו התורה
עזרי כתב:שלו' לחברי הפורום
האם יש מקור לכך שיש סגולה להחזיק סלעים שנעשה בהם פדיון הבן
והאם יש מקור שזה סגולה לעשירות
יוסף חיים אוהב ציון כתב:א"כ לפי דבריו משפחה שרגילה להביא כהן אחד, יש מקום לאסור?
בחפשי כותב כתב:אראל כתב:יש מימרא מהרה"ק רבי צבי מרימאנאוו זצ"ל, אבל לא לשם 'סגולה', אלא שהתבטא שזה היותר 'כשר געלט' ההכי שייך, שזיכתה לו התורה
ו'כשר געלט' מביא לידי לעשירות, כמבואר בחז"ל ובספרן של צדיקים.
עזרי כתב:שלו' לחברי הפורום
האם יש מקור לכך שיש סגולה להחזיק סלעים שנעשה בהם פדיון הבן
והאם יש מקור שזה סגולה לעשירות
לבנון כתב:בחפשי כותב כתב:אראל כתב:יש מימרא מהרה"ק רבי צבי מרימאנאוו זצ"ל, אבל לא לשם 'סגולה', אלא שהתבטא שזה היותר 'כשר געלט' ההכי שייך, שזיכתה לו התורה
ו'כשר געלט' מביא לידי לעשירות, כמבואר בחז"ל ובספרן של צדיקים.
כשר געלט הוא לא סגולה למי שמחזיק אותו, אלא שמי שנושא ונותן באמונה שכל ממונו בא בכשרות, מסתמא שברכת ה' תשרה בכל אשר לו.
בחפשי כותב כתב:'להחזיק' סלעים - לאפוקי להחזירם לאב.
ובכשר-געלט אלו יעשה כעצתו של רבי יהושע בן חיננא (נדה דף ע ע"ב): מה יעשה אדם ויתעשר? ירבה בסחורה, וישא ויתן באמונה, ויבקש רחמים ממי שהעושר שלו.
אבל הנושא ונותן בממון שסיגל לעצמו שלא ביושר, הרי הוא כזורע אל הקוצים וכמניח מעותיו על קרן הצבי, דאינו בכלל נושא ונותן 'באמונה'.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 111 אורחים