האם מצאנו במקורות הדגשה, שבסעודת לויתן וזיז שדי שלעתיד לבוא ישתתפו רק אלו שקיימו "בריתו של אברהם אבינו", היינו, ברית מילה?
ניתן קצת להבין כן מתנחומא, ויקרא, ח. אבל זה לא מוכרח.
אודה למקור ברור יותר.
חד ברנש כתב:האם מצאנו במקורות הדגשה, שבסעודת לויתן וזיז שדי שלעתיד לבוא ישתתפו רק אלו שקיימו "בריתו של אברהם אבינו", היינו, ברית מילה?
ניתן קצת להבין כן מתנחומא, ויקרא, ח. אבל זה לא מוכרח.
אודה למקור ברור יותר.
חד ברנש כתב:האם מצאנו במקורות הדגשה, שבסעודת לויתן וזיז שדי שלעתיד לבוא ישתתפו רק אלו שקיימו "בריתו של אברהם אבינו", היינו, ברית מילה?
ניתן קצת להבין כן מתנחומא, ויקרא, ח. אבל זה לא מוכרח.
אודה למקור ברור יותר.
חד ברנש כתב:יישר כוח!!
זהו מקור חשוב לעניין. אבל לכאורה משם משמע להיפך, שההשתתפות בסעודת הצדיקים לעת"ל היא גם לאחד שאינו נימול, כמו גוי כשר.
עדיין לא הצלחתי לאתר את הקטע ב'יפה מראה' שציינת אליו.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 106 אורחים