הר ששון כתב:בקיצור שולחן ערוך סימן קנ"ה ס"ק ט פסק דאשה שיש לה ווסת קבוע צריך להכניס מוך דחוק בזמן שרגילה לראות, מה המקור לזה והאיך נוהגין בזה, בהמשך שם כותב וכן בעונה בינינות אפי מי שאין לה ווסת קבוע, לפי הבנתי גם כן כנ"ל להכניס מוך וכ, האומנם פסקינן כן ? וכן משמע שם דאסורה לרחוץ בזמן העונה בינונית האומנם כן ?
מוך דחוק, מקורו ב'חוות דעת' סי' קפד.
להלכה, תשאל מורה-הוראה שלך. [הרב מפאפא זצ"ל סבר, כיון שכהיום נוהגין לילך עם בגד המהודק סמוך לגוף, אזי אם לובשת בגד לבן כזה - יוצאים בזה שיטת החוו"ד. והרב מסערדאהעל - רבי חיים לייב כ"ץ שליט"א מחמיר ממש כהחוו"ד].
רחיצה ביום הוסת, מקורו בפרישה סי' קפד.
הר ששון כתב:מוך דחוק, מקורו ב'חוות דעת' סי' קפד.
להלכה, תשאל מורה-הוראה שלך. [הרב מפאפא זצ"ל סבר, כיון שכהיום נוהגין לילך עם בגד המהודק סמוך לגוף, אזי אם לובשת בגד לבן כזה - יוצאים בזה שיטת החוו"ד. והרב מסערדאהעל - רבי חיים לייב כ"ץ שליט"א מחמיר ממש כהחוו"ד].
רחיצה ביום הוסת, מקורו בפרישה סי' קפד.
נא לציין הס"ק בחוות דעת
בפרישה כתב כן בנוגע ליום הוסת דוסת קבוע דוקא ולא בעונה בינונית
חוו"ד סי' קפד, ביאורים סק"ט, וחידושים ס"ק כג.
לגבי הפרישה, אין חילוק להלכה בין עונה בינונית לוסת קבוע.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 75 אורחים