בשב"ק ראיתי את הקטע דלהלן בחזו"א הל' גיטין:
והרהרתי לעצמי שלפי זה אם היו שואלים את גדולי הפוסקים אם נכון להרוג את אייכמן ימ"ש או לא, היו צריכים להשיב בשלילה, שהרי משפטו לא היה ע"י דיין הבקי בדיני בני נח וא"כ אסור להורגו. או"ד שכן נחשבים כשומרים וכבקיאים בדיני נח. זה מלבד מה שיש לדון מדין אשלד"ע בב"נ, ומדין גואל הדם.
בחיפוש באוצר מצאתי קצת בעניין משפט אייכמן לאור ההלכה (ובכלל זה התכתשויות דוחות בין קנאי 'המאור' למגיבים. חפשו ותהנו/תתפלצו).
עכ"פ אני מחפש התייחסות הלכתית יותר רצינית לעניין (כמו למשל מהגרע"י וכיו"ב).