מה שנכון נכון כתב:לא שולבו שם.
אם השתנה היחס כלפיו אכן איכשר דרא ב"ה!
הוא היה מטרה לחצי המשכילים בזמנו כידוע [מל"ל ויל"ג].
עתניאל בן קנז כתב:כנראה שבעיני כמה, זה לא מצא חן...
מחולת המחנים כתב:עתניאל בן קנז כתב:כנראה שבעיני כמה, זה לא מצא חן...
וגם הויכוח שלו עם המהרש"ם אודות הבאת ציטוטים מהביאור של רמ"ד והיחס אליו, נזכר בשדה חמד.
מה שנכון נכון כתב:מחולת המחנים כתב:עתניאל בן קנז כתב:כנראה שבעיני כמה, זה לא מצא חן...
וגם הויכוח שלו עם המהרש"ם אודות הבאת ציטוטים מהביאור של רמ"ד והיחס אליו, נזכר בשדה חמד.
ההבאה היתה מהביאור על ויקרא שחברו ויזל. ולצטט את רנה"ו נהגו עוד רבים וטובים.
מחולת המחנים כתב:מה שנכון נכון כתב:מחולת המחנים כתב:וגם הויכוח שלו עם המהרש"ם אודות הבאת ציטוטים מהביאור של רמ"ד והיחס אליו, נזכר בשדה חמד.
ההבאה היתה מהביאור על ויקרא שחברו ויזל. ולצטט את רנה"ו נהגו עוד רבים וטובים.
ראה כאן
http://hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?re ... 47&hilite=
http://hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?re ... 45&hilite=
מחולת המחנים כתב:מה שנכון נכון כתב:מחולת המחנים כתב:וגם הויכוח שלו עם המהרש"ם אודות הבאת ציטוטים מהביאור של רמ"ד והיחס אליו, נזכר בשדה חמד.
ההבאה היתה מהביאור על ויקרא שחברו ויזל. ולצטט את רנה"ו נהגו עוד רבים וטובים.
ראה כאן
http://hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?re ... 47&hilite=
http://hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?re ... 45&hilite=
חכם באשי:
איכשר דרא?
שכחת הדורות!
גם להמלבי"ם היו "קנאים" שהתנגדו לו משום סגנון המודרני של פירושו לתנ"ך, כגון הכנסת סימני פיסוק, הגם שהוא היה מראשי הלוחמים נגד השכלה וכל פירושו על תנ"ך נכתב לצורך זה.עתניאל בן קנז כתב:אכן. כונה 'ופסי הכזרי' (דומני ב'קוצו של יוד').מה שנכון נכון כתב:לא שולבו שם.
אם השתנה היחס כלפיו אכן איכשר דרא ב"ה!
הוא היה מטרה לחצי המשכילים בזמנו כידוע [מל"ל ויל"ג].
מסתובבות אמרות כנף שונות על ויכוחיו עם המשכילים, שבהם התמודד ב'מגרש שלהם' (דקדוק והסטוריה). כנראה שבעיני כמה, זה לא מצא חן...
חובב_ספרים כתב:יש לי סיבות לחשוב שנדפסו יותר ספרים ממנו, בפרט מאמרו השתוות שמות תנאים ואמוראים שהוזכר בספרו תהלוכות האגדות [פ"ב אות ב' בד"ה ומה שהעיר] בשם מזכרת השתוות שמות תנאים ואמוראים, ומשמע שזה נדפס כבר.
חכם באשי כתב:הגהותיו על ספר חסידים, שולבו, לזכרוני, בהגהות 'מקור חסד' לר"ר מרגליות. צריך לעיין שם בסוף המבוא שלו.
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: לענין ו־ 206 אורחים