הט"ז יו"ד רעז, א כותב בשם הב"ח וז"ל וכתב מו"ח ז"ל מכאן יש ללמוד שלא ילך אדם חוץ ויניח הספר פתוח אם אין עליו מפה דלאו דוקא ס"ת אלא ה"ה שאר ספרים עכ"ל
על פי הדברים האלה עלתה על דעתי שאלה מצויה.
מה דינם של דפי מדפסת של דברי תורה?
האם הנחתם גלויים נחשבת כהנחתו של ספר פתוח?
ואכן, מדוע באמת שלא נצטרך לגללם או לכסותם במפה?
או אולי שמא הדין שלא להשאיר ספר פתוח נאמר רק בדבר שיש לו חשיבות של ספר.
אבל דפי מדפסת אין להם חשיבות של ספר ואין לדמותם לספר תורה.
עוד יש להוסיף שהרי אנו רואים שטבלא היתה תלויה בעזרה שבה כתובה פרשת סוטה, והיא לכאורה גלויה היתה,
וכן נוהגים עם ה"שויתי" שבעמוד החזן, ושאר תפילות התלויים על קירות ביהכנ"ס שהם כולם גלויים ולא חששו בהם לדין ספר פתוח.