זה לשון קדשו של רבינו בעל 'מנחת אלעזר' זי"ע בספרו 'נמוקי אורח חיים' סימן תרצה, סק"ה: "יש שנהגו ללבוש בגדי שבת ויום טוב בפורים, וכן נכון (דברי הרמ"א). ועיין בבאר היטב (סק"א) שעוד מבערב ילבוש בגדי שבת, (וטעם הענין כתבנו ב'שער יששכר' במאמרינו ימי ששון (אות כח), ואין כאן מקום להאריך). ועיין מה שכתבנו על זה בחיבורינו 'אות חיים ושלום' בהשמטות והוספות (בד"ה וגם שנודע החילוק; נדפס כעת באות חיים סימן כה, סקט"ו בסופו) כי בק"ק קראקא אתריה דמר רבינו הרמ"א ז"ל לא נהגו כותיה בזה, עיין שם. אך אין מביאין ראיה מן וכו', כנודע".
מה לדעתכם כוונת המחבר, האם למאמר חז"ל דאין מביאין ראיה מן השוטים?